Vänner Lund tråd 3
Dags för ny tråd igen....
Alla brudar i Lund med omnejd är hjärtligt välkomna ;)!!!
Dags för ny tråd igen....
Alla brudar i Lund med omnejd är hjärtligt välkomna ;)!!!
Jag har också semester, så jag borde kunna tisdag och onsdag nästa vecka också, men det är ju sånt man aldrig riktigt vet mitt i bröllopsförberedelserna. Jag fyller år fredag nästa vecka och har lite att pula med, men fika hinner man alltid. :) Tid och plats, förslag?
Anna25, ang Kvinnligt Under.
Fantastisk service, hon är ju så himla kunnig och trevlig. Jag köpte en axelbandslös BH och inlägg, samt trosor. Sedan köpte jag en geléBH också där, men den är inte till bröllopet. Jag ska ha en klänning med korsettliv och ärm och det krävs lite hylla för att den ska komma till sin rätt. Och eftersom jag inte har mer än liten B-kupa så behövde vi kunna trolla, och det gjorde Caroline på Kvinnligt Under. Jag är supernöjd med alltihop.
Både tisdag och onsdag går bra för mig!
Nu har ett par gett återbud... Trist, men de vann en resa till Turkiet, så vad gör man.
Izunia och Jupiter:
Jag kan nog inte på onsdag i alla fall, såg i almanackan att sambon har möte på kvällen, så jag måste ha sonen. Men tisdag kanske? Ska till nagelbyggaren kl. 15, men senare på kvällen?
Tisdag funkar bra för mig. Någon mer? Tycker att det är dålig uppslutning på fikorna nuförtiden...
jag kan tisdag
Ska vi tre säga tisdag då? Tid och plats? Så får vi tvinga dit lite mer folk under helgen? ;)
Vem är det som inte kan förutom POV som är i Spanien? Det hade varit kul om vi var varit nagra fler denna gangen!
jag kan försöka titta in på fika på tisdag, fast jag måste kolla hemma först för det är den enda kvällen nästa vecka som jag inte är uppbokad redan