• pov

    Vänner Lund tråd 3

    Dags för ny tråd igen....
    Alla brudar i Lund med omnejd är hjärtligt välkomna ;)!!!

  • Svar på tråden Vänner Lund tråd 3
  • Anna25

    Jag hade jättegärna kommit med, men ska iväg på semester. Efter sommartider tar jag gärna en fika med er!

    Tack för alla svar. Gabbiz: Du övertygade mig om att jag bör titta in där. Här behöver det också trollas litegrann! Men inte för mycket, det ska ju ändå kännas som en själv... Var det push up du använde?

  • gabbiz

    Anna25:

    Nja, inte direkt push-up i sig, utan en axelbandslös utan egentlig vaddering, och sedan lösa silikoninlägg som hjälper till att fylla ut klänningen och lägga mina bröst där jag vill ha dem.. ;) Hon hjälper dig, hon ser precis vad som behövs till din klänning, så ta med den och be henne föreslå något.

  • Izunia

    Jag är inte säker pa om jag är hemma tisdag kväll...Sa jag kan nog inte heller komma pa fikan..

  • pov

    Heeej dåååååå!!! Hörs nästa vecka!!!
    Lycka till med planeringen :)

  • chai

    oki... ingen tid och plats för fika idag?
    då stannar jag nog hemma...

  • Izunia

    Hej tjejer hoppas allt är bra!

    Jupiter, vi se den 26:e va? kl 9...??
    Om du inzte behöver kristallnalarna längre kan jag köpa tillbaka dem om du vill!

  • Jupiter2

    Ja, 26:e klockan 9 blir bra. Nej, jag behöver inte nålarna, så om du vill ha dem är det lugnt. Men du behövver inte köpa tillbaka dem för min skull!

    Idag ska vi provsmaka maten! Ska bli kul. Meddelar sen!

  • Izunia

    va!? Bertil sa till mig att de har semester sa det blir ingen provsmakning!!!!! Fy vad fult!!!!!!!!

  • Jupiter2

    Du skojar! Hade han det som ursäkt eller? Jaha, nej, till oss erbjöd han antingen idag eller imorgon för provsmakning.
    Ring honom. Tycker inte att han ska komma undan med det!

Svar på tråden Vänner Lund tråd 3