• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop, tråd 2

    Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny

    Se så brudar, kom tillbaka!

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2
  • June20

    snitte
    dem lät ju söta :) man kan def ha dem som "annan dekoration" i lokalen...ser lite sådär romantiskt ut med svanar tycker jag. Visa har dem ju som tårt brudpar tom.

  • Pumpkin

    paige

    Jag tänkte samma sak! Fast egentligen så var det ju mindre än ett år kvar redan i onsdags, eftersom 20/6 var i tisdags!

  • Pumpkin

    Jag hade lite svårt att hålla mig där jag satt vid middagsbordet tillsammans med M2Bs familj och deras vänner

  • June20

    Misstänker att min mamma anar ugglor i mossen o har räknat ut att vi ska gifta oss ialf nu...men hon tror säkert det e nästa år el nåt sånt eftersom ja har råkat dra upp visa saker i samband med att min kompis gift sig nu....:( hoppas hon blir lite överraskad ang datumet o sånt ändå. Fast vi lär ju överraska hans föräldrar helt o hållet o nån annan person också så lite kul får vi nog :)

  • June20

    Lanzara

    dem har jätte fin klänningar o det är kul när man kan ändra färg på visa grejer tom! tex ett band el i dears bridesmaid sektion med hela klänningens färg fast nu verkar dem ha bytt ut lite på den biten.

  • Snitte- 5/7-2008

    Hej tjejer!! skit också med fotbollen!!!! usch jag tycker inte om dommarn,,, :( (jag brukar skylla på han om det går fel.. :) )

    Men men...

  • Pumpkin

    Det är inte bara du som skyller på domaren idag snitte, det är nog hela nationen faktiskt

    Nästan så att domaren avgör matchen...

  • Snitte- 5/7-2008

    Javisst är det så... men han verkade allt ha lite dåligt samvete efter den där tönt utvisningen han dömde! dåligt att flina också föresten :(

  • Snitte- 5/7-2008

    usch!! :( undrar hur mycket skit han kommer få ta nu... han blir säkert skjuten eller något.... oj förlåt nu kom lite önsketänkande fram...

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2