2008 Sommarbröllop, tråd 2
Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny
Se så brudar, kom tillbaka!
Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny
Se så brudar, kom tillbaka!
Vår planering än så länge:
-Kyrka
-Festlokal (troligtvis iaf)
-Färgtema
-Tärna/bestman
-Att vi ska ha 3rätters middag + tårta och kanske vickning på natten.
-DATUM såklart!
Har jag missat nånting?
just ja - välkommen! :-d
Snitte: oj, nej så längt har inte vi kommit än... vi funderar på var vi ska ha de till att börja med, eller jag... jag är ju mer engagerad än rolle.. :) haha
Vi bestämde igår att vi skulle gifta oss sommaren 2008, så han har inte ens firat än... men de gör ju inte så mkt, för vi är redan förlovade...
Ett inlägg till (usch va tjatig jag börjar bli, jag är inte så här konstig egentligen...): Bli medlem på www.svartbrud.se, där kan du lägga upp bilder på klänningar, håruppsättningar osv på saker som du funderar på och få lite feedback Alla här i tråden är med där tror jag, och alla heter som här
anna&rolle
Vi är inte ens förlovade än, jag och min karl
Snitte:Jaha, inget datum än här inte... de säger han at man inte kan veta nu. som sagt, jag går in ganska mkt för de hela men inte han.. killigt tror ja.
MsNordqvist : Tack tack!!
MsNordqvist : nehe ok, men ni har planerat tillsammans? Varför ska ni gifta er just 2008? :)
anna&rolle
Jag vet ingenting om när förlovning/frieri kommer att ske eftersom han vill ta hand om den biten själv. Men vi är båda överens om att vi vill gifta oss snart, men till nästa år hinner vi inte spara ihop pengar. Så då får det bli 2008 helt enkelt, på midsommarafton närmare bestämt
Hur kommer det sig att det blev 2008 för er?
Nu ska vi se på tv här, men återkommer till tråden imorrn kanske. Ha de så bra allihopa!!
Gör så! Hörs imorgon