• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop, tråd 2

    Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny

    Se så brudar, kom tillbaka!

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2
  • missp

    MsNordqvist

    Du som inte införskaffat nåt än så kan jag tipsa om en tjej som säljer brudklänningar , köpte av henne och är sååå nöjd, Hon har mail bjurel9@hotmail.com

  • Madeleene

    MsNordqvist: Glad midsommar till dig också.

    Glad midsommar till alla... Nu blir det att åka iväg och fira midsommar.

    Ha en kanon helg. Kram

  • Lanzara

    Ojdå! Sticker ni iväg och firar midsommar redan, jag som vaknade nyss! Men festen börjar 17.00 för mig ochdet är så skönt att få ta det lite lugnt under min lediga dag!

    Madeleene: Jag känner igen detdär med vänner som inte förstår hur man tänker när man redan är i bröllopsplaner. Alltid om någon ung förlovar eller gifter sig får man höra ganska grova kommentarer som typ vad tänker de med? "ååh jag dööör!" och liknande, ni vet! Men jag har kommit fram till att det bara är av avundsjuka, hon har aldrig haft pojkvän och nästan alla andra ur "gamla flickgänget" har det...
    Men jag har valt att strunta i det, och det hoppas jag att du också kan göra Madeleene. Hon kan inte säga hur ditt liv kommer att bli lyckligt, vad du förväntar dig av livet... Alla är ju så olika!!

    OJ OJ, vad ni har köpt MYCKET! Jag har inte köpt nåt ännu, förutom en hel hög med brölopstidningar då... Men det räknas knappast! Men, nog skall vi väl hinna än...

    Nu skall jaggå och se Madeleenes bilder på svartbrud... TREVIG MIDSOMMAR till er alla!!!

  • Madeleene

    Lanzara: vi ska åkta tåg därför skall jag göra mig klar, vi skall ju dansa runt stången men sambons systerdotter. Riktigt roligt kommer det att bli.

    Mm jag tänker inte bry mig, för gör inte sambon det så skall inte jag heller göra det. Registrerade mig igår på Brudpar och verktyg och sambon bara log åt mig och frågade idag vad det var för något. Min vän har nu ett "stadigt" förhållande som inte är så gammalt men de har ju gett varandra nycklar nu. Dock så säger hon att hon inte tänker ha ring på fingret förens hon är 28. Visst så tänkte jag också innan jag träffade m2b.

    Hehe titta på du. Du får gärna säga vad du tycker om dem. Är inte så många bilder ännu men det kommer, det lovar jag.

  • Snitte- 5/7-2008

    Halloj!!

    Jo det är kortplaceringshållare som svanar med en skåra i... jätte fina faktsikt men jag vill ju ha de där ljuslyktorna... :) Funderar ev på att ha dem på honörsbordet bara... har bara 12 stycken än så länge...

    nu måste jag osså kika in på svartbrud... :)

  • Lanzara

    Tidigare idag kollade jag runt lite på brudklänningar, och hittade en bra sida:
    www.davidsbridal.com/index.jsp
    Många har säkert redan varit inne på den, men man kan alltid hitta något nytt.

    Många underbara klänningar, och nu har fall-06 kommit!
    Speciellt denna gillade jag (den första):
    www.davidsbridal.com/bridal_gowns_return_view_all.jsp

    Dessutom har sincerity väldigt många vackra! Skall ladda upp några nya bilder på svartbrud tror jag bestämt...

  • Lanzara

    ... Nu har jag mååånga nya bilder på klänningar i mitt galleri. Kolla gärna in, och kommentera!!

    Ysch, här sitter jag mitt i natten, dags att lägga sig!

  • Pumpkin

    Hallå brudar!

    Vad hade alla för sig igår? Själv var jag hemma hos svärisarna och käkade massa god mat och drack gott vin Bland annat fanns det vitchokladdoppade jordgubbar - hur gott som helst! Måste nog ha sånt till brudskålen

  • paige

    Hej alla!

    Hoppas ni haft en underbar midsommar!

    Det slog mig inte bara en gång under dagen att om 2 år händer det!
    Och nu är det mindre än 2 år kvar innan jag och min älskling gifter oss!

  • June20

    Madeleene
    Finns bild på min svartbrud sida på hur pojken ska se ut, el det e den bilden jag utgår ifrån men då med beige/guldiga färger på pastrong o västen istl för silver.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2