• Pumpkin

    2008 Sommarbröllop, tråd 2

    Nu verkar det som att vår tråd försvunnit, så då tar jag på mig att starta upp en ny

    Se så brudar, kom tillbaka!

  • Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2
  • lillithsmamma

    Helmborn2B ja jag är ju kassörska på storvaruhus
    fritiden är bt min största drog , även umgås med familjen cycklar eller går härliga promenader.
    June20 ja antingen skapar fästmannen och jag nytt efternamn som vi tar eller så byter jag till hans efternamn .
    inte bestämt ännu hur vi ska göra

  • lillithsmamma

    June20 läste i en annan tråd hur du sytt ang klännning mm nyfiken hur ser den ut :)

  • Pumpkin

    Ja jag pluggar (eeeh, kanske inte så mycket?) än, men om knappt en månad är jag arbetslös. På fritiden är jag i stallet typ 5 dagar i veckan (minst!) och rider western. Annars umgås jag med nära och kära, tar promenader och tränar pilates. Och hänger en massa på BT förstås

    Angående efternamn så vet jag inte riktigt ännu. Från början var det tänkt att jag helt enkelt skulle ta hans namn och behålla mitt som mellannamn. Men nu har vi börjat fundera lite smått på att bilda ett nytt namn, eller kanske ta något gammalt familjenamn.

  • June20

    lillithsmamma:
    undrar du hur min ska se ut el hur jag menade att hon kunde sy sin? :)

  • Mysan98

    Jag är pluggar på universitetet (fast just nu ligger jag lite lågt med mina studier *mummel*) I övrigt är jag väldans inblandad i vår basketklubb.

    Fast mest hänger jag nog också på BT eller surfar världen runt efter olika idéer till vårt bröllop. Jag lever nog mer i symbios med min dator och vårt internet än med min karl hihihih

  • Helmborn2B

    June20:

    Jag ska ta min fästmans efternamn. När vi träffades i början var jag fast besluten på att behålla mitt efternamn eftersom jag tog min mammas flicknamn när jag fyllde arton ( hade ett av sveriges vanligaste efternamn innan) men jag har fått se mig besegrad. Deras släktnamn är jätte ovanligt, finns idag endast fem personer med det så han vill ju verkligen föra det vidare. Först övervägde jag att ta mitt nuvarande efternamn som mellannamn men tyckte att det blev för omständigt med dubbla.
    Det ska bli kul att ta ett så pass ovanligt namn men samtidigt känns det en smula tråkigt eftersom jag trivs så ypperligt med det jag har idag.

  • Helmborn2B

    Va kul att läsa om vad alla gör annars, känns som om man får en större bild av alla när man vet vad ni pysslar med.
    Verkar dessutom som om vi har en hel del inbitna BT-missbrukare här eftersom det kom upp på mångas fritidssysselsättningar..

  • Mysan98

    Jag tror att missbrukare bara är förnamnet på vad man ska kalla mig :D Har till och med börjat att inte sätta på datorn på dagarna bara för att jag vet att jag fastnar här i timmar. Jo lite hopplös är jag allt.

  • Mysan98

    Åh förlåt June20, missade frågan om efternamnet... Vi har nog bestämt att vi tar mitt, eller så tar min karl bådas. Om det ska vara dubbelt så vill han helst ha mitt som mellannamnet för det flyter bättre, men vi har inte tagit reda på ännu om man kan göra så.

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 2