• Princessdiamond

    Göteborg (med omnejd) 2006 #3

    Hej alla brudar..
    någong gång under dagen bör de stänga den andra tråden.. så jag gjorde en ny igen :)

    välkommen till
    Göteborg (med omnejd) 2006 #3

    :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3
  • Charleston

    Idag har jag gjort världens fynd!!! Vi var ute idag strax innan lunch och inhandlade 48 st champagneglas à 1 kr./st. Bra va´?!?
    (Känns alltid lite lyxigare att skåla i riktiga glas än i plast... dessutom kostar ju plastglasen - som tyvärr också brukar var rätt fula - oftast mer än 1 krona, så det känns som om vi gjorde ett riktigt kap!!! ;) (Och det blev säkert MASSOR av insparade pengar att lägga på något roligare, jag menar vad är väl tid - vi gick från jobbet bägge två -, bensin - vi fick till 2 butiker dessutom, för de var slut i den ena -, när man får riktigt fina champagneglas för 1 spänn... ;) :) (Och VEM lurar man mer än sig själv... Men, det kan det va´ värt ibland...)

    Kram på er!

  • Inkan1

    Någon av er göteborgsbrudar som också ska gifta er i Örgryte gamla kyrka?

  • Princessdiamond

    Inkan1

    inte jag, men om jag inte minns fel så är det ett par andra som skall det ;)

  • Bröllopstokiig

    Charlston
    Där sa du något.. såg att de hade en annons om det på Netto. Det är ingen dum idé att ha vid brudskålen... det är ju inga pengar alls.

  • Vårbrud -06

    Inkan1

    En tjej gifter sig där nu i januari. Trollvinter närmare bestämt.

  • Inkan1

    Hej princessdiamond. Kommer du ihåg vilka?
    Var ska du själv gifta dig? Nyfiken

  • Princessdiamond

    Inkan1

    som vårbrud nämner så är det trollvinter, som gifter sig om 1,5 vecka..
    och jag tror det finns fler som funderar på/har bestämt sig för att vigas där..
    antar att du skall det eftersom du frågade?
    vi gifter oss i Oscar Fredriks kyrka.. ligger ovanför linnégatan.. du kanske vet?? :)

  • yrvädret

    Nu é ja tebax!! Har varit en hektisk vecka med fläng hit och fläng dit. Men idag kom vi hem. Har varit och handlat en massa till nyår (nyårsmiddagen alltså). Var inne på IKEA idag också och köpte massor av glas (vitvins-, rödvins-, och vatten-), vi hade fått presentkort av mor och far där i julklapp, så det blev inte så dyrt ändå.

    Hoppas att ni haft det härligt under julhelgen ni oxå!

  • Inkan1

    Hej.
    Ja hoppas att Trollvinter skriver och berättar hur hennes bröllop varit. Ja Oskar Fredriks känner jag till. Var faktist och kollade in den när vi skulle bestämma kyrka. Den är verkligen super fin. Att den ligger så högt upp med utsikt också är ett stort plus.

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3