• Princessdiamond

    Göteborg (med omnejd) 2006 #2

    Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

    Här är vår nya tråd :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • Princessdiamond

    la sombrita har ju bra priser iaf..
    hemma hos såg jättemysigt ut, men priserna va nog lite för höga för min del.. vill ju lixom kunna köpa de sista julklapparna också..

  • Trollvinter

    Knossos tycker jag låter bra, jag med! Dessutom så tror jag att det är två för en med enjoyguiden där, så då kan vi spara en huvudrätt

    Yrvädret - vi vet inte riktigt, men funderar på "Älska mig för den jag är" och "Håll mitt hjärta" (den sista funderar vi på en manlig solist till... har en kollega som sjunger, men har inte hört honom mer än lite grand) men har inte bestämt oss. Har du några förslag? Har insett att det är ganska nära nu, så vi måste nog bestämma oss rätt snart så att den/de som ska sjunga kan få tid att öva också

    Nu har jag suttit och klistrat och pysslat lite med festprogrammen, vigselprogrammen och tackkorten (tänkte att det var lika bra att göra "omslaget" till dem när vi ändå höll på), men insåg att vi har 20 papper för lite... måste gå och handla nya imorgon! Tänk om de är slut! Då får vi hitta på något annat eller göra om några vigselprogram till festprogram. Hur har ni tänkt med dem i kyrkan? Måste alla få varsitt? Nu har vi gjort det nästan så... alla tar nog inte varsitt och så kanske det kommer några "extra" personer till kyrkan (elller...? ) så det kanske går jämnt upp?

  • Trollvinter

    160 dar princess... tänk om man hade så mycket tid kvar (då kanske jag inte skulle känna mig så stressad) För mig är det 55 kvar idag :-O Men, vad roligt att skicka ut inbjudningarna!! Jag väntar med spänning på vårt sista osa om två veckor när vi kan sammanställa listan på vilka som kommer!!!

  • yrvädret

    Tummen upp för Sjöbaren!! Vi funderade på att äta lunch där igår, men pappa ville inte ha fisk. Men det finns ju både musslor och skaldjur! Mums!!

  • Princessdiamond

    vad härligt yrvädret att det lockar dig med :)
    tyckte att det fanns varierade priser som kan passa allas plånböcker också.. ;)

  • Lindha

    Men grekiskt är mums! Tror att Paros var billigare än Knossos... men vet inte hur det är där.

  • Princessdiamond

    du kan väl äta ngt annat än fisk då?? :)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2