• Decorist

    Linköpingsfruarna!

    Hej fruar!

    Nu har den andra tråden stängts så jag startar en ny så vi kan fortsätta hålla kontakten. =) Som sagt så skulle det vara jättekul om ni vill komma ut till oss på landet nån gång under hösten. Har inte helt klart för mig hur det ser ut i kalendern än för hösten, men jag är rätt flexibel. Jag lagar gärna nån mat och så får vi se vad vi hittar på...!

    Ha det så bra! Kram Caroline

  • Svar på tråden Linköpingsfruarna!
  • Tessan05

    Var ingen bild på oss i Linköpingsposten och ingen bild på någon av er andra heller :( Letade igenom tidningen två gånger innan jag såg en liten notis om att de på grund av platsbrist inte publicerade några bröllopskort i detta nummer utan att bilderna kommer först i nästa nummer.

    Många idéer kring hur man ska göra med förstoringarna. Vi har bestämt oss för att ge bort till våra föräldrar i alla fall. Återstår bara att bestämma om vi ska göra förstoringar enbart på oss, eller där föräldrarna är med... mycket att tänka på :)

    Calice: att ta med bebisen är ju förståss oxå ett allternativ. Beror ju lite på vad de andra tycker, samt när träffen blir :)

    Trevlig helg allihopa!

  • Fru Calice

    Tessan05
    Du har väl inte missat att Sandella, Brud i sina bästa år o jag var med i förra nr av LinköpingsPosten? Synd att de inte fick plats med er denna gång, men jag lovar att kolla nästa nummer!

  • Meddelande borttaget
  • Fru Calice

    åååååå!!!
    skrev värsta långa meddelandet o det hamnade i filtret! Jag skrev ingen reklam eller webadress eller nåt! J*lar vad arg jag blir om det inte går igenom!!!!

  • marfa

    Ska ner till Linköping imorrn, någon som vill ta en fika vid 19 hugget?
    Ha det
    Maria

  • Tessan05

    Calice: klart att jag inte missade er i förra nummret av Lkpg-posten. Var riktigt kul att få se så många ansikten som var bekanta och att alla var så fina.

    Marfa: vet inte om jag är hemma så tidigt, annars hade det varit himla trevligt. Om ni bestämmer något, skriv gärna det här i så fall, så kasnke jag hakar på. Ska nämligen vara i skolan ikväll och jag vet inte när vi kommer att sluta.

  • Fru Calice

    marfa
    såg ditt inlägg lite för sent. Hur gick det med fikat? Hittade du nån som var på? Fikar gärna nästa gång du kommer istället!

  • marfa

    Det blev inget, men så är det när man är inpulsiv och frågar saker så snabbt inpå. Jag hör av mig nästa gång jag är nere. Vi ska ner första helgen o oktober. Någon som bara vill ta en fika på söndagen?
    Ha en bra dag
    Kram
    Marfa

Svar på tråden Linköpingsfruarna!