• Decorist

Linköpingsfruarna!

Hej fruar!

Nu har den andra tråden stängts så jag startar en ny så vi kan fortsätta hålla kontakten. =) Som sagt så skulle det vara jättekul om ni vill komma ut till oss på landet nån gång under hösten. Har inte helt klart för mig hur det ser ut i kalendern än för hösten, men jag är rätt flexibel. Jag lagar gärna nån mat och så får vi se vad vi hittar på...!

Ha det så bra! Kram Caroline

• Svar på tråden Linköpingsfruarna!
  • Fru Calice

Är det lördag eller söndag som gäller? Söndag var det sagt va? Jag kan båda så det kvittar så, men kan vara bra o veta...
    Marfa vad säger du? Kan du?
    Om bil inte funkar kan vi ju åka buss ihop iaf! Blir vi tre(marfa, na o jag) eller fler?

• Tessan05

Hej på er! Tack för grattishälsningarna :) Jag hoppas oxå att ni får se lilla Saga snart, för det hade varit kul att träffa er igen. Jag kommer dock inte i helgen, mina föräldrar åker nämligen hem först på måndag. Hoppas att ni får kul! Ha det gott! /Therése

• Fru Calice

Nu har jag fått tag i en LkpgPosten! Vad fina ni var marfa o tessan! Härligt att få se! Ska klippa ut o spara!!

Hur blir det i helgen?

• marfa

Hej på er!
    Jag är lite kluven inför helgen. Har ju bestämt med er först, sedan io ett svagt ögonblick lovade jag Jonas att hänga med i skogen på söndag (efter att jag bangade några dagar förra veckan.) Men ska försöka bearbeta honom. Jag har körkort, men vet inte om jag har bil.
    Ska prata med J ikväll och se vad som händer.
    Ha det så bra så hörs vi imorgon.

Tack Calice! Bra att du fick tag i en tidning.

Marfa

• na76

Hej

Calice: Det blir kanske bara du och jag då på söndag. Jag ska be min man att han kanske kan skjutsa oss till Decorist ifall inte Marfa kan följa med eller inte har bil. Han vill säkert ändå att vi åker förbi vårt hus för att se hur långt dom har kommit med bygget. Det ligger nära där Decorist bor. Har du möjlighet att komma bort till oss isåfall? Vi kanske kan ta bussen hem, det går en vid ca sex. Dom verkar bara gå var tredje timme nämligen.
    Hör av mig på lördag.

Decorist: Jag ringer på lördag, tror jag vet vart vi ska enl. gula sidorna.

• marfa

Hann inte prata med J igår, men räkna inte bort mig ännu...
    Skriver ikväll hur jag gör.
    Marfa

• na76

Hej

Skrivet detta igen. Hade visst råkat skriva det i din andra tråd Calice där du frågade om albumen.

Calice: Jag har som sagt varit runt hela stan för någon månad sen och letat efter ett bra fotoalbum. Var på ordning och reda, akademibokhandeln och bokia utan resultat. Antingen var det fel färg på framsidan, fel färg på papprena eller så tog dom för lite kort. Till slut hittade jag ett skinn album på fujifilm för 500 bilder till rimligt pris med svarta blad. Jag har också köpt en silverpenna för att kunna skriva i det. Du ville ju inte ha några krusiduller men på Handplockat finns dom där vita fotoalbumen med rosor som den här nätbutiken Plumeria säljer.

Mafa hoppas du kan komma med på söndag. Du kan också åka med oss dit. Lättast är om du också kommer bort till mig.

• Fru Calice

jag kan klart komma bort till dig! Vore ju superbra! Tid?

O för övrigt kan meddelas att lyckan är gjord för igår sprang jag på mina drömalbum! De stod där o väntade på Tiimari! 89 kr/st så jag köpte 3 direkt! Cremefärgade med ett band om och inga direkt krusseduller!

• marfa

Hej!
    Jag följer med er till Decorist. :) Dessutom får jag låna mammas bil. Så slipper vi passa bussen.
    Ska vi vara framme två? När ska vi åka?
    Hör av er.
    Ha det bra,
    Marfa

• Decorist

Hej!

Kul att ni kommer tjejer!
    Det tar 15 minuter till oss från tornby eller vallarondellen, så 20 minuter inne från stan kanske...

Nu ska jag in till stan och göra lite blommor! Kram caroline

Svar på tråden Linköpingsfruarna!