• Decorist

Linköpingsfruarna!

Hej fruar!

Nu har den andra tråden stängts så jag startar en ny så vi kan fortsätta hålla kontakten. =) Som sagt så skulle det vara jättekul om ni vill komma ut till oss på landet nån gång under hösten. Har inte helt klart för mig hur det ser ut i kalendern än för hösten, men jag är rätt flexibel. Jag lagar gärna nån mat och så får vi se vad vi hittar på...!

Ha det så bra! Kram Caroline

• Svar på tråden Linköpingsfruarna!
  • Fru Calice

Nästa söndag menar du? Jag kan säkert! Kul kul!

• na76

Hej tjejer

Marfa: Om det är 1/10 du menar så kan jag nog inte. Ska vara i sommarstugan den helgen. Men hoppas isåfall på att vi kan ses hos Decorist sen.

Nu har jag varit och hämtat fotona som vi ska ha till tackkort. Igår fick vi filmen från vårt bröllop som en kamrat filmat. Var så spännande att se. Det hände lite saker runtomkring i kyrkan som man inte märkte alls när man var där. Idag har jag hållt föredrag för 200 pers i konsert och kongress. Tänk att jag överlevde den pärsen och det gick riktigt bra.

• Fru Calice

na
    modigt modigt! Är impad och tycker du var skitduktig!

Kul att få filmen. Jag väntar med spänning på vår film. Ska bli jättekul att få vara där igen!

• Fru Calice

Fick ett tackkort igår o lämnade in film från sista bröllopet idag. Skönt att ha lite bröllop kvar i sitt liv!

Hur har ni det annars, mina vänner? Saknar er!

• marfa

Tack här är det bara bra.
    Har varit ledig idag och bara slappat. Så så skööönt.
    Har vi bestämt något datum när vi ska ses?
    När kan ni?
    Ha det bra alla fruisar.
    Kram
    marfa

• Decorist

Hej allihopa!!
    Saknar er med ju! =)

Sitter nu med min kalender framför mig och tänkte komma med lite datumförslag... För mig skulle nog söndagar passa mig bäst för då vet jag att jag inte jobbar och jag brukar inte göra så mycket vettigt då ändå.. =)

9 okt
    16 okt
    30 okt
    6 nov

Och om ni vill ta er ut till mig på landet så är en eftermiddagstid att rekomendera så ni hittar vårt hus! Tar ca 15 min från stan.
    Jag kan laga lite god mat så får vi se vad vi hittar på!

• na76

Hej

Jag tror jag kan alla de datum som Decorist föreslog, åtminstone som det ser ut i almanackan nu. Ha det bra alla.

• Fru Calice

Som det ser ut just nu (utan almanacka i hand...) kan jag nog alla datumen. Men om det är hockey hemma så går det inte. Jobbar som funktionär på LHCs hemmamatcher. Ska kolla nogrannare ikväll. Ska vi köra en samåkning?
    Caroline - är lite allergisk. Här följer en lista på vad jag inte tål, men säg till om du hellre vill att jag ska fixa nåt eget att ta med.

Tål inte:
    Fisk
    Skaldjur
    Avokado
    Mandel
    Nötter, inkl Jordnötter(o Pesto)(men jag TÅL kokosnöt)

• Decorist

Anna:

Hehe, jag kan säga såhär istället eftersom jag är väldigt petig i maten,
    jag tycker inte om:

Fisk
    Skaldjur
    Avokado
    Pesto

Det blir inget avancerat, så det ska jag nog kunna ordna! =)

• marfa

Hej alla fruar.
    Gör ett nytt försök, jag är nämligen nere i Lkpg igen och undrar om ni vill ta en liten fika på stan imorgon. Jag vet att vi ska träffas hos Decorist senare, men en fika kanske vi kan klämma in.
    Em?
    Maria

Svar på tråden Linköpingsfruarna!