• Decorist

Linköpingsfruarna!

Hej fruar!

Nu har den andra tråden stängts så jag startar en ny så vi kan fortsätta hålla kontakten. =) Som sagt så skulle det vara jättekul om ni vill komma ut till oss på landet nån gång under hösten. Har inte helt klart för mig hur det ser ut i kalendern än för hösten, men jag är rätt flexibel. Jag lagar gärna nån mat och så får vi se vad vi hittar på...!

Ha det så bra! Kram Caroline

• Svar på tråden Linköpingsfruarna!
  • marfa

Grattis Tessan. Så roligt att allt har gått bra. Jag hoppas oxå få se er båda snart.
    Stor kram
    Maria

• Fru Calice

Panik!
    Var ute på stan o letade LinköpingsPosten igår och den var slut. Så kommer den hem i brevlådan och jag blev jätteglad. Men då är det ett nytt nummer och jag har alltså missat er!!!! Ingen som tagit en extratidning...?

• marfa

Jag har extra nummer :)
    Tar med ett till nästa helg.
    Hihi idag fick jag en sen möhippa från jobbet.
    Jag har haft dunder huvudvärk hela dagen och bara längtat hem. Så på kvällen kommer två av mina kolleger och drar iväg med mig in i apoteket och säger att vi ska iväg. ?? Fattade ingenting. Så jättekul, blev helpaff. Jag fick först börja med en Ipren!! Sen åkte vi till en jättemysig restaurang med viner som man kunde köpa från flasor i montrar med ett uppladdningsbart kort. Svårt att förklara, får göra det när vi träffas.
    Så vi satt ute och myste och åt gott. Vilka kolleger man har :) Mys mys.
    Jättekul, såhär 2 månader efter bröllopet att fortsätta festa. :)
    Ha det toppen från en lycklig fru Marfa

• brud i sina bästa år

Hej marfa och alla andra!
    Vet inte än om jag kan den 23:e, är det tänkt att samåka på något vis isåfall?
    marfa har du flera Linköpingsposten, eller är det någon annan som har? Missade också Lp, vi får ju inte den här...
    Trevlig helg på er!

• na76

Hej

Brud i sina bästa år: Jag har en tidning som du kan få av mig.

Ha det bra allihop. Vi ses förhoppningsvis nästa helg.

• brud i sina bästa år

Tack snälla na76!
    Här finns det vänner att lita på!
    see you!

• Fru Calice

Jag föredrar def en samåkning! (Har varken bil eller körkort...) Marfa har ju körkort iaf vet jag, kan du tänka dig att köra? Nån som har bil? Hur hittar vi?

• Decorist

Hej tjejer!

Kul att ni fortfarande vill komma ut till mig på landet! Tänkte skicka ett mail till Sandella och säga till också, har inte haft kontakt med henne.
    Ni som kan komma nästa lördag kan ju skriva er mailadress här om ni vill så kan jag maila vägbeskrivning till alla så kan ni samåka hur ni vill sen... =)

Vilken tid skulle passa er? Jag är ledig hela dagen så det spelar ingen roll för mig, det är ju som sagt om ni vill komma på eftermiddagen så det inte är helt mörkt när ni ska hitta...

Kram!

• na76

Hej

För mig skulle det bli bra vid tvåtiden om det passar er andra. Då är det ju fortfarande ljust så vi får se Decorists hus och trädgård. Sammåkning vore bra. Själv kör jag inte bil, håller på och ska lära mig igen (har körkort men har inte kört på flera år). Finns det annars någon buss som stannar i närheten av dig Decorist? Ska till Norrland på torsdag men kommer hem på lördag e.m. Ha det bra alla fruar.

• Decorist

Kl.14 går bra för mig.
    Det går en buss från stan hit ut och det är 620 mot Motala, vet dock inte hur ofta den går och speciellt söndagar, men det går ju att kolla upp! Annars kan jag åka in och hämta i stan om det skulle bli problem...

Svar på tråden Linköpingsfruarna!