• lillsmurf

    Ny tråd - BT-träffar Stockholmsbrudar

    Vår tråd är avstängd för svar! Så jag skapar en ny!

  • Svar på tråden Ny tråd - BT-träffar Stockholmsbrudar
  • Popcorn

    Den 28:e funkar nog för mig också! Det ska bli kul att ses!

  • Veronika

    Åhh, 28 låter kul! Vi landar på morgnen den 27, så det borde funka om jag är vaken! Förslag på plats?

    Orkannytt för de som vill veta:
    Vi är i Key Largo nu vilket är i närheten av Key West. För er som är uppdaterade på orkane så har ni säkert hört om de två nya som är på väg. Rita (kat. 1) beräknas dra över Key West imorgon eller på tisdag, vi lämnade Key West imorse så det känns bra! Key Largo verkar ok, men vi åker ju härifrån imorgon upp mot Miami så vi borde inte märka mer än att det blåser lite mer än vanligt. Efter det kommer Phillipe (kat. 1) som verkar dra norrut som det ser ut just nu och då missar den oss helt men vi får se. Hoppas bara inte att vår Bahams-kryssning blir inställd för jag ser verkligen fram emot den! (Som referrens kan jag säga att Katrina var kat. 1 när den drog över Florida Keys och Miami och sen kat. 5 när den kom till New Orleans, för dem som inte är så insatta...) Vi har verkligen planerat helt rätt för vi har kryssat mellan orkanera!

    Det är värmerekord i hela södra USa just nu! vi har nästan 40 grader på dagarna, du hinner knappt komma utanför dörren innan du är sjöblöt. Måste säga att det är lite för varmt... Verkar som att det kommer bli lita svalar nu vilket faktiskt vore skönt.

    Kram allihop!

  • Maya K

    Hej brudar.
    Sorry att jag inte har hunit att skriva här på BT men har haft en del att göra.. Nu är det mindre än ett år kvar och vi har fastställt vår gästlista osv.. Känns pirrigare för var dag som går :)

  • lillsmurf

    Jag kan också den 28, vore jättekul med en middagsträff!

  • brud 05

    Hej tjejor!

    Jag mitt pucko som föreslog den 28:e råkade visst dubbelboka, hade redan en annan sak på gång just den onsdagen
    Jag pushar för torsdagen den 29:e istället - om vi skulle kunna byta.. Annars får jag skylla mig själv och bli utan BT-träff Vad säger ni, vill jättegärna ses...

    Smådeppig brud 05

  • Emilia

    Hejsan alla!

    Kom hem igår kväll från två veckor i Egypten med en värme på 32 grader i skuggan som minst. Huuu vad kallt Stockholm är!!

    Jag kan 28:e, men ej 29:e. Vore jättekul med en träff! Men har ej hunnit få bilderna ännu från börllopet...

    Skulle bl.a. vilja se några secretbox-bilder om någon vill visa sin (får låna den av sin man)... funderar på att fixa till en fördelsedagspresent åt min man. :D

    //Emilia

  • Popcorn

    Emilia: Visst kan du få se mina men jag vill inte lägga ut dem på nätet så du får se till att komma på träffen dit jag kan ta med dem!

  • Popcorn

    Jag har ju förresten fotograferat sådana bilder också åt Skrutthumlan och de bilderna finns på nätet. Jag lämnar dock självklart till henne att välja om hon vill lägga ut länken eller inte. Hon har dock absolut inget att skämmas för eftersom hon verkligen gjorde sig på bild !

  • Veronika

    Jag kan både 28 och 29 så för mig spelar det ingen roll! Ska till tandäkaren 14,30 den 29 men till kvällen ska väl bedövningen ha släppt...

    Sitter på 9:e våningen nu på hotellet och kikar på RITA. Det blåser ganska bra här med tanke på att orkanen är väldigt långt härifrån! Rita blev en kat. 2 precis och vi har fått tornadovarning i Miami... Men vi var ute och körde bil imorse och det gick jättebra! Nu tror jag vi håller oss inne tills det lägger sig...

    Kram

  • Emilia

    Skrutthumlan - Vill garna se bilderna om du gar med pa det...

    Popcorn - Kanske vill ha mer fotouppdrag... ska hur som verkligen forsoka komma pa nasta traff.

    Emilia

Svar på tråden Ny tråd - BT-träffar Stockholmsbrudar