• Mollinka

3/9 2005

Någon mer än jag som skall gifta sig 3/9 -05??? Hur långt har ni kommit i planering/förberedelser?

• Svar på tråden 3/9 2005
  • Bride2B..

Emilia...båda klänningarna var fina.. personligen tycker jag bäst om 3026 :)

• Emilia

Tyvärr hade de bara inne klänningen i stl.42 vilket är väldigt stort på mig som är 36:a... så får ev. vänta till januari innan jag kan prova den.

/Emilia

• Bride2B..

syftar du på den klänningen JAG tyckte var fin? Vart bodde du?

• Dessi

Oj då! Gjorde just ett positivt graviditetstest! Känns som 3/9 inte är ett alternativ längre, för har jag räknat rätt ska vi ha vårt första barn den 7/9!!! (Om man nu inte får missfall eller nåt annat trist förstås - jag är alltid pessimist). Känner mig lite splittrad men kände att jag ville berätta för er andra som ska till den 3/9

• Bride2B..

OJ GRATTIS!!!!! Hur känns det? *glad för din skull*

• Dessi

Tack, tack!
    Det känns jättekonstigt för att vara ärlig, var helt inställd på kyrkor, brudklänningar, blommor och allt annat som har med bröllop att göra! Tar nog ett tag innan jag hinner smälta detta , men det ska bli kul!

• Emilia

Dessi - Grattis! Kanske lämpligt att lägga börllopet närmare i tiden då?

Lycka till hur ni än gör!
    /Emilia

• Dessi

Bride2b: Vi har försökt ett tag, men spärren släppte väl när man började fokusera på bröllop istället, antar jag. Så oplanerat kan jag inte kalla det, men lite oväntat kanske. Men ett bröllop går ju alltid att planera om, vi har inte hunnit så långt heller, och då får jag ju nåt att göra på mammaledigheten
    Det lutar åt 2006 istället

• Bride2B..

hoppas det ordnar sig då :)
    Lycka Till!! :D Kram

Svar på tråden 3/9 2005