• Mollinka

3/9 2005

Någon mer än jag som skall gifta sig 3/9 -05??? Hur långt har ni kommit i planering/förberedelser?

• Svar på tråden 3/9 2005
  • Fru Larsson

Jag vill ha någon som sjunger solo och funderar på tex Lena Ph:s om igen, den tycker jag passar in på oss.

Övrig musik som psalmer, in och utgångsmusik har jag inte funderat på, vet inte vad som finns och hoppas få hjälp längre fram när man planerar med prästen (för det gör man väl? Eller?)

• Bride2B..

inmarch ska vi haden klassiska bröllopsmarchen...

*Bröllopsmarsch - F Mendelssohn,

utmarchenhar vi inte bestämt ännu..
    kan inte välja mellan dessa tre...

*A whiter shade of pale - K Reid/G Brooker
    *Air - J.S Bach
    *Canon in D - J Pachelbel

• Mollinka

Har varit och provat brudklänning igår! Underbart! Jag började nästan gråta... sen kundejag inte sova i natt!

• Bride2B..

åhh jag kommer ihågg den känslan :)
    vilken provade du?

• Emilia

Dessi - Japp, det är jag det. Men nu blir det Vaxholm och Kastellet istället.

Så om någon vill ha Mariefreds kyrka den 3/9 -05 och Caspers kök (Fd Rödakorsets fina resturang) så hör av er... vi har ej avbokat detta ännu.

Massa planer... men lite gjort. Ska prova klänningar för 3:e gången på fredag, tror jag hittat klänningen med stort K (en Sincerity). Sedan ska det inköpas papper och pyssel nu på fredag... testa inbjudningskort, menykort m.m.

Inte hunnit med några julklappar heller ännu. Men det kommer. Får bli på fredag det med!

/Emilia

• Bride2B..

vilken modell blev det?? länka gärna :)

• Bride2B..

Ingen av länkarna funderade :(

• Emilia

Bride2B.. Kolla på länken så ser du att bröllopstorget automatiskt lägger till sin egen länk före den aktuella. Så ta bort Bröllopstorgets länk så kommer du rätt - kan ju bara vara en http:// adress.

Eller så kopierar du länken och klistrar in i ett nytt webbfönster.

/Emilia

• Dessi

Är också inne på Sincerity 2950, fast min favorit (första jag provade och m2b gillade den också när han såg den på nätet) är denna överdel www.kikstockholm.com/brud5.htm

Svar på tråden 3/9 2005