3/9 2005
Någon mer än jag som skall gifta sig 3/9 -05??? Hur långt har ni kommit i planering/förberedelser?
Någon mer än jag som skall gifta sig 3/9 -05??? Hur långt har ni kommit i planering/förberedelser?
Hej! Vi gifter oss 3 september!
Har inte kommit långt alls i planeringen, det enda som är klart är att kyrkan är bokad. Men jag tänker på bröllop och hur vi vill ha det typ dygnet runt så en viss bild av hur vi ska ha det börjar växa fram!
Här är en till som gifter sig då!!
Kyrkan är klar..och festlokal lika så.Har även köpt min bröllopsklänning,men där tar det stopp.Är sååå ivrig,och tänker på bröllopet hela tiden...
Hur går det själv?
HAllå!
Kul att få växla tankar med några felr som ska gifta sig samma datum som vi. Vi har bokat kyrka och fest lokal, men tyvärr måste vi nog avboka festlokalen. Det blir för dyrt. Min blivande har tyvärr blivit arbetslös... Har ångest för att ringa och avboka, hoppas de inte kräver oss på pengar... Vi hade istället tänkt vara i församlingshemmet vid kyrkan. Då slipper vi problemet med alkohol på festen, inga fulla. Alkohol är inte tillåtet där nämligen.
Hej!
Vi har fortfarande inte bestämt oss om det blir den 3 eller 10 september. Har nämligen inte bokat kyrkan ännu. Vi ska åka runt nästa vecka & kika på kyrkor och så snart vi hittat den kyrka vi vill vara i så bokar vi så klart!! Ja, så vi får väl se om vi ses på den här tråden igen om kyrkan vi väljer är ledig 3/9.
I så fall vet jag vlken tråd jag kommer att hänga i hädanefter!!!!!
Ha en bra dag, nu är det dags att gå till jobbet!
Miastra:Då får vi hoppas att det blir den 3:e då .Känner ni inte er sugna på att komma längre i planeringen?Det är så mycket att "hålla" i att man vill liksom komma någon vart...Håller ni inte med?
Jo håller med, vet inte riktigt var man ska börja! Har detta i huvudet hela tiden men får inte så mycket vettigt gjort. Funderar väldigt mycket på vilken typ av klänning jag vill ha!
Det är så himla kul att vi äntligen ska gifta oss! Hurra!!!!!!! Är nästan nykär igen, efter 14 år! Härligt!
En till! Tredje september känns som ett bra mellanting mellan sommar och höst. Vi har bokat lokal men ska inte gifta oss i kyrkan. Funderar på klänningar (ska låta sy upp), ringar och gästlista. Det är nog allt hittills...
Ika! Jag ska också låta sy upp klänning!
Bor du i Stockholmsområdet och har du i så fall tips på sömmerska?
Ser att det är en till som "levt i synd" hur länge som helst ,Samma här.Närmare bestämt 12 år.Bättre sent än aldrig heter det ju.....
Jag har börjat titta lite på inbjudningarna,och hur de ska utformas.Har hittat några jag tyckte var väldigt fina.Det jobbigaste är ändå vilka man ska bjuda tycker jag....puh!!
Mischa: Jo, jag vill verkligen boka datum så att vi kan fortsätta att planera. Har inbjudningslistan klar, lika så festlokal. Inbjudningskorten är faktiskt påbörjade... Menyförslag på G, sånger till vigseln nästan bestämda. Och så lite annat. Men jag vill verkligen boka kyrka nu!!!!