• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (2)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva som sist då vi nådde 1063 inlägg på 3 månader :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :)
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)
  • Minardi

Jag vill oxå vara med!

1. Ålder (din och din M2B's)
    Jag 19 Han 40
    2. Vad heter du/ni?
    Jag: Sofia (Kallas Fia) Han: Magnus
    3. Vart bor du/ni?
    Vi bor i en tre i Södertälje
    4. När har ni satt datumet?
    14 maj 2005
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    Vi har planerat mycket, men det är nog endast kyrkan, festlokalen och följet som är bokat än så länge. Vi har tittat på både kläder och ringar.
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?
    Min klänning som jag ahr tittat på är vit med båthals (heter det så?) och lite broderier.

• raskan

Bride2B,,,, Jag vet faktiskt inte???Men jag ska ha håret långt å eftersom jag har tunt hår så blir det väl ett par!!!
    Minardi,,,Välkommen hit!!!

• Bride2B..

Raskan.. Jaha okej... du får fota och visa oss sedan :)
    Minardi.. välkommen till tråden... Stor ålderskillnad det är mellan dig och din blivande... :)

• vronk

Har nu bytt namn från veronica 80 till vronk. Blev lite långt. Klänningen hittade jag på nätet och den är gjord av en designer som heter Catherine Davighi. Den heter Camellia. Tyvär så går den bara att köpa i england så i så fall får jag väl sy upp en liknande.
    Försöker nämligen hitta en klänning som inte är hellång. Känner mig inte riktigt bekväm i långa kjolar och klänningar. Den här är lite femtiotal. Jättefin tycker jag.
    Något annat tips på några som har klänningar som inte är långa? Tänkte gå till KIK och titta.

• vronk

Angående att bli betraktad som freak. Ska ju gifta mig i Augusti och så fort jag nämner något om planeringen så skrattar de gott åt mig. För det är ju sååå långt kvar säger de. Törs knappt säga något längre. känns jätte trist

• Bride2B..

mm jag vet.. min kusins familj var likadan... jag bokade kyrka redan i augusti förra året o de skrattade åt mig.. Deras dotter förlovade sig under Juni månad förra året och de ska också gifta sig nästa år, Juni eller Juli månad... De har svårt att hitta bra festplatser och kyrkor.. de ångrade sig sedan och bad mig om ursäkt... hehe, hoppas de inte hittar nått, bara för att jävlas

• vronk

Ja det vore rätt åt dem. Har bestämt mig helt enkelt för att strunta i dem. Bokade också i Augusti förra året och jag tycker det känns jätte skönt att ha kyrka och lokal. Min brudtärna ska komma den 29 januari och då ska vi ut och kolla brudklänning. Ska bli jätte kul. Såg att du hade kommit jätte långt i planeringen. Kul. Ska sätta i gång ordentligt nu.

• Bride2B..

hehe aa långt har man kommit, men det är fortfarande mycket kvar :D

• vronk

Ja det är det som känns lite läskigt. Satte mig och skrev upp en lista över vad som ska fixas och det är ju massor.
    Var och kollade i lokalen och allt i porslin,glas ohc bestick var udda. Fem av något och tio av något annat. Var fixar man sånt tror du

• Bride2B..

kolla gula sidorna.... typ efter ställen där man kan hyra porslin o så.. :)

• Bride2B..

idag kommer tråden att stängas :(
    Men frukta ej jag kommer starta en 3:e :D

• Rin

Stängs trådar efter en viss tid eller när de kommit upp i ett visst antal inlägg?

• ChristiansBrud

Rin: det har att göra med att den är gammal. vad jag har förstått så är det tre månader det ligger uppe sedan stängs tråden

• Rin

ChristiansBrud: Ok, tack. Verkar lite märkligt. Förstår om de stänger när det finns en viss mängd inlägg, för att tråden inte ska bli för stor, så gör ju de flesta forum. Men om tråden fortfarande är aktiv verkar det fånigt med en tidsbegränsning.

• ChristiansBrud

Rin: jo sålänge som tråden skrivis i fortfarande så är det ju onödigt att ta bort den

• Rin

Man kanske skulle starta en tråd om det... Typ en namninsamlings-tråd. Och se om man kan få BT att ändra på reglerna.

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)