• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (2)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva som sist då vi nådde 1063 inlägg på 3 månader :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :)
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)
  • Bride2B..

jag har också funderat på det.. har tänkte spara lite pengar vid sidan om för att ge honom MC lektioner då han har ett stort intresse av att ta MC körkort... Jag har sagt att han inte får det för att alla jag känner (killarna som stått mig väldigt nära) har kockat på ett eller annat sett och det har inte gått så bra. Men nu ska jag visa att jag stöttar honom, vi får väl se hur det går.. Tänkte också att köpa en tatuering till honom men mina svärföräldrar fick iden av att ge honom (en liten peng) det till julklapp... Han ska få en secretbox av mig till Alla Hjärtans Dag kanske.. :)

• Blåklinten

Kollade efter limmo i dag o den jag hittade som jag gillade ska de ha drygt 5000 så jag vet inte om jag vill lägga ner så mycke på de....kanske får bli Oskars morfars jaguar eller mammas snubbes brors veteranbil.

Har nog funderat klart å morgongåva...de blir iaf en secret box o kanske en sån där- älskar dig för att album liknande sak

• Bride2B..

oj vad dyrt för limmos... *gulp* o jag som tycker att det priset vi fick var dyrt, 2500:-...
    Lycka till...!

• Blåklinten

Ja de va verkligen dyrt...man kunde preliminärboka o om man gör de kan man ju se vad de andra går på.....

Har köpt den här som jag tänkte kunde ha på secret box korten vad tyx

cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&item=5348762773#paymentinstructions

• Bride2B..

sexigt men stilren :) perfekt tycker jag :D

• Blåklinten

Jag me...nu ska jag försöka få Oskar att hjälpa mig att betala utan att han ser den...de kan bli lite svårt

• Blåklinten

Gick inte...han fick se den...men han vet ju inte vad jag ska ha den till

Vad kommer er mat att kosta ???

• Bride2B..

vår mat för ALLA gäster (sotra som små) kommer gå på 12.000 kr...
    Jag har skrivit ihop en "jag älskar dig för att" lista nu, ihop med "Jag älskar dig trots..." och ett inlägg :)

maila mig om ni vill att jag ska skicka den till er, kanske kan nå "låna" den och skriva om vissa saker *ler*

• Blåklinten

Ok...bra att veta nu när vi ska kolla olika cateringföretag.

Ja de vore jättesnällt om du ville maila den...har du skrivit i ett worddokument ??

Min adress iaf kajsa@kronlidenterprises.com

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)