• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (2)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva som sist då vi nådde 1063 inlägg på 3 månader :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :)
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)
  • Bride2B..

blåklinten... hoppas du får det kul me syrran :)

• Blåklinten

Hur känns de nu att snart va 20....ångerfullt eller härligt

Själv hade jag VÄLDIG ångest när jag fyllde 20

• Bride2B..

det känndes som en big deal men nu är det typ bara "dagarna" kvar som jag tänker på... Kris kan man också lungt säga att det är, har lite ångest att marcus retas om att jag börjar bli gammal o grejer... usch... enda positiva grejen är att man kan gå in på systemet utan att nån bråkar med mig :)

• Blåklinten

God jul på er allihopa

• Blåklinten

Hej på er...hur har julen varit ???

Bride2B...Grattis på födelsedagen....för visst va de i dag

Har nu kommit på en massa saker jag kan planera o e i full gång...har skrivit om min släkt o dom kompisar som jag känner bäst på bordsplceringen...sen har jag letat upp en massa adresser till inbjudningskorten o sparat på datorn.

I kväll e de partaj som gäller...ska bli sååååå kul
    Men först nu ska vi äka frukost o kolla på Troja...någon som sett den ???

Snöar gör de me....hurrrraaaaa

• Bride2B..

haha nu är jag 20 år och 1 dag snart ;) (föddes kl 06.00 på morgonen) det läskiga var att jag vaknade imorse PRECIS kl. 06.00, det var som om man blev "pånytt född", eller typ "dags att vakna, du har kommit till världen nu"... det var läskigt i alla fall..

Vill tacka DIG, blåklinten, för alla gratulationer...

Jag fick massa med fina och väldigt önskade presenter :D
    Imorgon skall jag och marcus ut på mellandags-rean och stor handla.. God natt allihop!!

• Blåklinten

HUVUDVÄRK....inte riktigt nykter än tror jag, de blev ett j*vla partaj i går men kul va de

Bride2B...kul att de blev en bra födelsedag...hoppas ni hittar massa bra på mellandagsrean....jag ska ner i morrn

• AlmoustMrs

1. Ålder (din och din M2B's)
    jag blir 25 han blir 28
    2. Vad heter du/ni?
    Annelie & Jörgen
    4. När har ni satt datumet?
    Nyår 2005/2006
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge? vi har bara börjat planera lite, inget är bokat
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?
    Jag funderar fortfarande.. vill ha en axelbandslös i still med den hon hade i "Izabellas Bröllop" Han ska nog ha mörkgrå kostym, väst och en mörkröd slips/scarves.. Brudbuketten ska vara hjärtformad med lite häng :) och mörkröda/vinröda rosor och gröna blad...

• Bride2B..

blåklinten... fyndade ett par plagg.. köpte 1 par svarta finbyxor, 1 sexig topp, 1 tröja, ett set underkläder och till o med powerbars (de var också billiga, 4 kr/st, köpte 12 st) :)
    Hoppas du också hittar nått fint.... Vågar inte slösa så mycket när min telefonräkning ska komma o pengar behöver sparas för bröllopet :/

AlmoustMrs, välkommen till tråden!!

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)