• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (2)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva som sist då vi nådde 1063 inlägg på 3 månader :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :)
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)
  • Lucyinthesky

Har precis bokat kyrkan! Är helt skakis.. det är ju på riktigt nu!

• Blåklinten

Lucyinthesky...visst känns de häftigt att bika olika saker...då förstår man att de verkligen kommer hända
    Angående din klänning...har du kollat på burda...har sett en massa länkar till mönster här på BT ska se om jag hittar dom.....

• Lucyinthesky

Blåklinten:
    Har försökt att gå in på svenska mönster innan men har inte gått. Nu när jag prövade så gick det och voliá! Där fanns den! På ett ungefär... närmaste mönstret jag kan hitta! Tack!

• norska

Hej igen.. Nu börjar "bridezillaen" i mig å komma fram.. Jag har hela tiden tänkt mig färgtema gull/ röd(mörk)men nu när jag ser på (bilder då den inte har kommit än..) så är det en del rosa i den och undrar om man ska ha rosa i stället för rödt?? Det börjar ju hasta för jag ska snart göra inbjudnadskorten och då vil jag ju ha färgen på dom.. Du har ju samma klänning Bride2B- va tror du??

• Blåklinten

Lucyinthesky...härligt att du hittade ett bra mönster...hoppas klänningen blir sim du önskar nu då

• Mattas

Bride2B.. Lund trakten, menade jag. Nere vid Malmö.

• Bride2B..

norska.. jag satsade på Vitt/champagne och vinrött innan jag hittade min klänning.. Fick ändra det helt när jag hittat den "rätta" :) och det ångrar jag inte ett dugg, fastän det är lite svårt att hita fina rosa färger :)

Mattas, jaha..

• Blåklinten

Ligger i soffan med 38 graders feber (mycke för mig som vanligen ligger på 36), ont i halsen, snuvig o huvudve
    ärk

Så vad ska ni andra göra i morgon på nyårsafton *nyfiken*

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)