• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (2)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den andra stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva som sist då vi nådde 1063 inlägg på 3 månader :D

Fråga:
    Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? ;-?
    Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..
    1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva :)
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)
  • Bride2B..

hoppas jag me... man vill eju inte att nått ska hända precis...! *orolig*

• Blåklinten

Nä verkligen inte....de e sååå fruktansvårt de som hänt...när man kollar på nyheterna o dom visar film därifrån o de ligger döda människor överallt folk bara sitter o gråter o allt e i en enda stor röra....de e nog svårt att föreställa sig hur de e där nu

• Bride2B..

jag känner mig dålig eftersom jag inte gillar att följa nyheter eller läsa tidningar... fick reda på att d var katastrof idag....

• Blåklinten

Oj de va konstigt att du ändå inte upptäckt de tidigare för de e ju extrainsatta program om de på typ alla kanaler

• Bride2B..

jag vet... men jag varken gillar nyheter eller att läsa i tidningar.... Jag e en väldigt ovanlig sort! Marcus o alla andra i min omgivning tycker att jag saknar allmänbildning.... tycker att sånt e tråkigt att se på bara...

• Blåklinten

Jag e inte så intreserad av sånnt här häller men just sånna här katastrofer tycker jag e rätt intressant

Har blitt förskyld...snuvig o ont i halsen

• Bride2B..

usch, ännu en sjuka :(
    jag mådde svinit iförregår men mår mycket bättre nu :) hoppas du också mår bättre snart *tröst krama*

• Blåklinten

De värsta e att jag brukar bli sjuk/förskyld 1 gång/ år o då blir de ordentligt...hoppas bara de hinner gå över tills den 2e då vi åker till Teneriffa !!!!

Varför blir man alltid sjuk/ förskyld när man e ledig...de e så typiskt ?!

• brud 05

Visst är det typiskt, Blåklinten! Kroppen börjar väl slappna av och tillåta sig att bli sjuk just när man är ledig :( Hoppas du hinner bli frisk till den 2 jan :)

• Bride2B..

jag har inte varit riktigt sjukt på lääääääänge o det är jag glad över :D
    Hoppas du frisknar till innan resan

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (2)