KKB, Midvinter, Li,Poppis å ni andra
Antar att det är så att "våran" tråd försvunnit..så jag startar en ny här å nu
Hur går det för er?
Tack för i fredags Li å KKB, supertrevligt!
Antar att det är så att "våran" tråd försvunnit..så jag startar en ny här å nu
Hur går det för er?
Tack för i fredags Li å KKB, supertrevligt!
Hej Li, Skönt att höra att allt gick bra Jag höll både tummar å tår. jag mailar dig ett mail så har du min adress...
Kram
Äntligen, fick lite ont imagen när vi inget hörde.
Jag längtar efter min tårta med, tur att den var god. *ler*
skönt att alla var glad och ingen "kände" sig bort vald. Man vet aldrig när man göra hemliga "saker"
Visserligen har jag inte fått mina bilder ännu, men jag vill så gärna höra allt om KKB:s dag!
Kan vi inte ses snart?!
Välkommen tillbaka L i! Och GRATTIS!
Ja, jag tror det är dags för en träff igen Har Midvinter några bröllopsärenden hon vill ha sällskap till? Annars så fungerar ju fika ;)
Jag äre på för en fika/middag...säg bara till när så är Jisan där..
Ok, när kan ni tjejer?
Nästa vecka kan jag ännu så länge inte fredag, må-to går bra.
Veckan efter vet jag ännu inte hur jag jobbar. Ska ta reda på det bums!
Midvinter, kan du maila Carros adress till mig?
Li: självklart jag ska bara hitta din mailadress. Eftersom jag var så duktig att jag skrev ut alla mailadresser jag hadet i datorn innan jag slutade, frågan är bara var jag lagt pappret. *ler* Teflon minne.
Jag har inga ärenden en så länge men det kommer nog. Nästa vecka kan jag bara torsdag. Veckan efter kan jag må, ti och fredag.
För en gångs skull kan jag faktiskt på en torsdag!
Jisan? poppis?
Halloj alla! Längesedan jag var vid en dator... Stort grattis i efterskott Li!
Jag följer gärna med och fikar någon dag, nästa vecka kan jag alla dagar utom onsdag och fredag. Jag kan på torsdag men lite senare på kvällen, efter sex nångång. Jag har fått klart med ett nytt jobb och ska träffa den chefen på torsdag, det är bla därför som jag inte har haft tid att hänga på Bt. KKB har ju mitt mobilnr om jag inte syns till här, hör gärna av er om ni ska ses!
Kramar från poppis
Blir det någon fika snart eller? Vill ju träffa er ju
Halloj!!
Tja, imorgon kan de flesta tror jag, bara Ni hinner läsa detta (Jag skickar ett mail för säkerhets skull...)
Jag har svarat er på mailen. Jag är själv inte hemma från ca 14,30 i em, så hör av er på mobilen om ni bestämmer något.
Li - Jag har inte mobil med mig idag... Men efter kl. 18 låter bra! Blir du jag och poppis, har du hennes nummer?
Snart stängs denna tråd också... Men vi hörs på mail tjejer! :D