• Prinsessa

Juni brud 2005

Någon mer som ska gifta sig i juni 2005?
    Hur långt i planerigen har ni kommit??

• Svar på tråden Juni brud 2005
  • veronica&john

depecha

Tack ska du ha, har läst dina inlägg om ebay förrut o du verkar kunna det där ebay träsket :)
    mycket fina klänningar men dock inte den jag vill ha, har lite ångest, ska man hoppas på att hitta en lika fin i nästa års kolllektion kanske..
    Vill ju gärna prova den..

• depecha

hehe, o nu kan jag med ebay, men allt jag kan har jag lärt och fått hjälp av andra här inne på BT. Man måste ytnyttja varandra lite =)
    Finns dom inte att prova nånstans i sverige? Så du kan beställa senare ananrs?

• veronica&john

klänningen slutar tillverkas i december eftersom det är årats modell, och den har varit en poppis klännning är därför slut på de provställen som jag vet har haft den :(
    Så ska jag ha den måsta jag typ beställa nu...

• depecha

Aj då. Kan tänka mig att du har beslutsångest nu = / Har du kollat så ingen säljer en sån här på BT eller tradera eller blocket?
    Eller öppna en ny tråd och skrik efter den klänningen och se om nån har den.
    Men 8000 låter ganska mycket för en klänning. Speciellt om man inte kan pröva den heller. Bor du i en stor stad? Annars kanske det är värt ett besök till en sådan och ringa runt före och höra om nån har den så du kan prova.

• veronica&john

ja, eller så får jag helt enkelt försöka släppa den...
    Den första klänningen jag provade va oxå jättefin o kostade bara 2400 så det finns ju billigare men den här klänningen är precis modellen jag vill ha, men å andra sidan så kommer ju snart 2005 kollektion ut o jag kommer nog hitta maassor av liknande klänningar. Jag kan inte lägga 8000 på en klänning det är bara för mig att get real :)

• depecha

hehe, bara att fortsätta hålla ögonen öppna. Det kommer garanterat att dyka upp flera klänningar du bara kommer älska.
    Drömscenariot är ju att du hittar en klänning ute i nån butik i Sverige som du vill ha o kan prova och sen köpa den billigt på ebay *S*

• veronica&john

jaha nu har man hittat ännu en underbar klänning för 10000:- varför kostar alla de klänningarsom jag hittar skjortan...!!! :(

Så nu är jag i valet o kvalet om jag ska åka o prova den o hoppas på att den inte är lika underbar på mig som den är på bild, men tänk om den är perfekt.. Då gråter jag ju blod.. Vad göra..

• veronica&john

den funkade visst inte, ni som är intresserade gå in på nyheter, Atelier Diagonal 2005 1 så är det nr 417..

• depecha

Hoppsansa, den var ju urläcker =D
    Men om du prövar den så kan du ju hålla utkik efter nån som säljer en likadan, kanske finns att hyra nånstans? Eller köpa en kopia? Eller be en sömmerska sy en lika modell?
    Alternativen finns =) Eller så betalar du pengarna *hua*
    jag har precis beställt frack till gubben från ebay! =D Ebay har blivit mitt andra hem hehe!

• veronica&john

depecha
    Önskar att jag kunde hitta den typ av klänning som jag vill ha på ebay..'

men men nu ska jag dra med mig syrran till butiken imorgon där min 10000 klänning finns o hoppas att den inte passar mig.. snyft..

• depecha

*ler*
    Men.. Men tror knappast att en sömmerska tar 10 000 kr för att sy upp en likadan som du vill ha.

Svar på tråden Juni brud 2005