Juni brud 2005
Någon mer som ska gifta sig i juni 2005?
Hur långt i planerigen har ni kommit??
Någon mer som ska gifta sig i juni 2005?
Hur långt i planerigen har ni kommit??
Tack, ska kolla det!
Man ska nog inte lita på allt man hört utan undersöka själv. Jag hade ju tänkt strunta i att ens leta reda på affären!
Hehe, tvingar dig inte dit =)
Hej!
Jag undrar när ni som gifter er 18 juni har tänkt skicka ut inbjudan och när ni har tänkt sätta osa datum??
Hoppas ni alla har det bra och att planeringen flyter på....
Jag hade tankt att skicka ut inbjudningarna nagra manader innan. Jag tror att det ar manga som behover veta det innan i och med att vi har manga langvaga gaster. Jag kommer antagligen att skicka ut inbjudningarna i mitten av Februari och sedan satta o.s.a ungefar 1-1,5 manad innan.
Vi skickar ut inbjudningarna vid samma tid som cmfs.
Vi gifter oss 25 juni ( Midsommardagen ) så det kan ju bli lite knivigt för gästerna att få till. Många långväga, en del har sin midsommartraditioner samt att det är semestertider. ( Lär väl ställa till det för en del )
Därför tror jag att vi skickar ut inbjudningarna i början av februari och sätter osa 1 maj. Vad tror Ni om det?
Oj trodde inte man behövde vara ute i så god tid, kanske dags att tänka över exakt vilak men vill bjuda och hur inbjudningarna ska se ut
Vilken tur att ni finns
Ska också gifta mig i juni, men har faktiskt inte tänkt skicka ut inbjudningarna så tidigt.
Visst är det bra med framförhållning, samtidigt skulle jag personligen inte kunna åta mig att gå på bröllop ett halvår framåt, även om jag tror det nu. Självklart skulle jag försöka komma, men på ett halvår hinner man ju flytta utomlands eller nåt...
6-8 veckor tycker jag är lagom. Sen kan man ju förstås tala om för familjen och tärna o dyl. vilket datum det ska vara i förväg.
En till här
Vi har vår dag 6 juni. Äntlilgen fick vi reda på att det röd dag...
Hej Brudar!!
Nu är jag tillbaka efter att min dator har varit trasig sedan i början av augusti..hoppas ni har det bra.
Veronica&John:
Skönt med frissan eller hur?
Mina planer har tappat fotfästet efter denna jä-la dator strejkat, alla mina sparade dok är borta efter att vi måstat omprogramerat hela datorn :(