• Prinsessa

Juni brud 2005

Någon mer som ska gifta sig i juni 2005?
    Hur långt i planerigen har ni kommit??

• Svar på tråden Juni brud 2005
  • AICB

det kännsinte som jag har planerat så mycket, inte som ni iaf... vi har bokat kyrka, lokal, präst. håller på med cateringen och bröllopsresan. har ifs fotograf klart oxå då vi känner honom... skall ut o kolla modell på klänning igen. den skall sys av mamma
    Har kollat på ringar och vet hur brudbukettten skall se ut.

kanske vart en hel del, men det känns som det är massor kvar!

• Midsommardagsbruden

Prinsessa!
    Tack för ´Din inbjudan hit! När ska Du gifta Dig?

Sandflickan!
    Vi måste vara ute i god tid just därför att vi har släkt och vänner utomlands samt för att det är en så speciell dag! (midsommardagen)
    Dessutom så ska jag försöka hålla detta hemligt för SAMTLIGA, men jag håller ju på att spricka redan. Allt blir ju lättare med planeringen när alla vet, men jag tycker att det är roligare att chocka alla mer eller mindre!!!

Kram

• Sandflickan

Midsommardagsbruden:

Jag förstår.

Men däremot förstår jag inte att du lyckas hålla dig!!

• veronica&john

prinsessa!

Gud va tråkigt med datorn.. man har ju ett helt liv i den här dummburken..

Vi har oxå haft mycket problem med våran men nu va det ett tag sen som tur va, o jag brukar spara viktiga saker på skiva för säkerhetsskull..

Jag måste bara berätta att jag har hittat min ring oxå.. jätte fin , likadan som min förlovningsring med stenar i...

O så har jag o min m2b varit o plockat snäckor o blåmusslor som jag håler på att tvätta o torka, så nu ska jag tillbringa de regniga höstdagarna med att sy servetter o dukar o göra servettringar..

Midsommardagsbruden...
    Välkommen hit.. Vi ska oxå gifta oss på midsommardagen , det är lite meckel eftersom det tydligen inte är så vanligt att man gifter sig då som jag trodde att det va..
    men men det mesta börjar lösa sig...

Lycka till i planeringarna..

• Midsommardagsbruden

Sandflickan!
    Ja det är svårt men jag längtar tills den dagen alla nära och kära öppnar sin post, då lär luren gå varm!
    När ska Du gifta Dig?

Prinsessa!
    Ja det är onekligen lite speciellt när det är röd dag, men är man ute i god tid och har lite kontakter så ska det nog lösa sig! Har Du berättat för Din omgivning om Dina bröllopsplaner? Eller håller Ni det hemligt som oss?

Kram till Er båda

• Midsommardagsbruden

Sandflickan!
    Ja det är svårt men jag längtar tills den dagen alla nära och kära öppnar sin post, då lär luren gå varm!
    När ska Du gifta Dig?

Prinsessa!
    Ja det är onekligen lite speciellt när det är röd dag, men är man ute i god tid och har lite kontakter så ska det nog lösa sig! Har Du berättat för Din omgivning om Dina bröllopsplaner? Eller håller Ni det hemligt som oss?

Kram till Er båda

• Midsommardagsbruden

Ovanstående var menat för Veronica och John!

Prinsessa!
    När ska Du gifta Dig?

• SaMo

Oj va duktigt att inte berätta! Vi bestämde oss först för att inte säga något innan vi bytt förlovningsringar, (dvs bara någon vecka!)men det ändrarde vi efter bara några minuter!!! Jag är urkass på det där med hemlisar!

Depecha
    Hur går det med klänningen? Är allt klart nu?
    Jag har äntligen bestämt modell! Det är svårt tycker jag att se sig själv i en vit klänning, känner mig lätt utklädd, men så fick jag på mig en lite snävare modell, och då blev jag bara SÅÅ kär. Sen gick jag och kvittrade hela dagen!

• Prinsessa

Midsommardagsbruden:
    Vi ska gifta oss "midsommardagen" lika som dig..
    Veronica&John:
    Jag har inte kollat på ringar ännu men tror att jag ska ha lika som min förlovningsring, en vanlig slät "mormors ring" som vi säger

• depecha

SAMO:

va skoj att du hittat den nu. *ler* Köpte/hyrde?
    Jodå, mina tre klänningar som jag köpt från ebay e betalda o klara. Men tar ju så lång tid att vänta på dom *sucka* Och jag är ganska känd för att vara otåklig *skratt*
    Håller på o flyttar för fullt nu med, så har ju iaf lite annat att tänak p åett tag =)

Svar på tråden Juni brud 2005