Juni brud 2005
Någon mer som ska gifta sig i juni 2005?
Hur långt i planerigen har ni kommit??
Någon mer som ska gifta sig i juni 2005?
Hur långt i planerigen har ni kommit??
Här kommer den
mnilsson_80@hotmail.com
Tack på förhand....
Nu är checklistan skickad.
Tuffsa
Tack så jättemycket
Ett litet tips gällande bandet. Vi har redan nu bokat ett och då fick vi inte vårt första val för de var redan uppbokade. Så är det ngt speciellt band ni är ute efter så hade inte jag väntat så länge som till årsskiftet.
/Marie
Äntligen fått bokat både lokalen , o vigselförrättaren, som faktiskt skrattade åt mig för att vi va ute i så god tid... :) Hon sa att om hon fortfarande levde skulle hon defenitivt viga oss.. Härlig gumma....
Nu ska jag bara kolla upp lite frisörer så kan jag ta det lite kallt ett tag..
Kram på alla andra junibrudar..
Tack for listan Tuffsa!
Den kommer verkligen komma till hands. Ifall jag kommer pa nagot ni missat sa sager jag till!!
tack igen!
Kram
Hej alla glada, är nu på den här tråden.
Har äntligen bokat lokal och kyrka!!!!! Vi hade först tänkt ha bröllopet i augusti 2005, men den lokalen vi ville ha var redan uppbokad då så vi fick antingen byta lokal eller datum, och efter allt sökande efter en bra festlokal så var valet inte så svårt. Så den 11 juni 2005 i Österhaninge kyrka och efteråt festen på Fröbergs loge, Gålö!
Vad många junibrudarna verkar bli. Här kommer en till. 18 juni blir vår stora dag. Vi har bokat kyrka, festlokal och fotograf. Nu tittar vi runt efter en fin bröllopssvit i Skaraborg. Är det någon som har något bra tips? Vi filar också på gästlistan och klurar över temat i bröllopet, färger, blommor m.m Är lite sugen på att ha havstema med sten, snäckor etc som dekoration. Skulle kunna tänka oss blått, vitt och sandfärger tror jag. Vet inte vilka blommor man då skulle kunna ta upp. Tacksam för tips och inspiration från andra.
Tjoho! Ska gifta mig 18/6 i Tyresö kyrka utanför Stockholm. Festen ska vi ha i Tyresö Bygdegård. Bokade först kyrkan till midsommarafton men det visade sig att lokalen redan var bokad sedan förra året :-O så då ändrade vi till helgen innan.
Kyrkan är väldigt populär så så fort vi förlovat oss ringde jag och bokade. Har även bokat frissan men resten är under planeringsstadiet.
Pratade just med mamma som också var stressad inför bröllopet och det kändes faktiskt lite kul. Hon fick igång mig lite också så nu har jag sagt till min karl att vi måste kolla lite på catering till festen. Tiden går....
Juni 2005 här också! Den 18 juni är den stora DAGEN för oss. Ser verkligen fram emot både bröllopet och att sen vara gift. Vi har bestämt kyrka, festlokal, fotograf, catering och frisör. Resten av planeringen finns i vår dator... Funderar över hur inbjudningskorten ska se ut och så.
Louise Langlet, kan du berätta lite om Fröbergs loge? Vad kostar det att hyra, hur länge får man festa osv? Det verkar ju väldigt fint där på gålö