Juni brud 2005
Någon mer som ska gifta sig i juni 2005?
Hur långt i planerigen har ni kommit??
Någon mer som ska gifta sig i juni 2005?
Hur långt i planerigen har ni kommit??
Föresten, om du har möjlighet så rekomenderar jag verkligen att åka till Stockholm, det går inte att ens jämföra utbudet. Varken på antalet butiker eller butikernas utbud. Titta i BT branshregister så kan du se var du ligger.
SaMo
På kom in kostade det ingenting alls att prova. Jag var dock ensam i butiken när jag kom dit =) Men det satt nån lapp att man skulle beställa tid för provning o sånt, speciellt på lördagar när det kom mycket folk. Jag såg eller hörde ingenting om att det skulle kosta iaf. Det låter ju verkligen skumt.
Priserna var itne så farliga tyckte jag. Prövade en brudkläninng som kostade 2800 kr och jag antar att det var att köpa den. Trodde inte att de hyrde ut utan bara sålde?
Har kolalt lite i sthlm, men blev så deprimerad sist när jag inte kunde ha en enda klänning på kom in när jag prövade *ledsen* Har ca storlek 46 i vanliga kläder men prövade en klänning i XXL som jag inte ens kunde ha. Mycket skumt, så jag e rädd att jag ska bli lika deprimerad igen *S* Men man kan ju ringa först och höra om de har större storlekar.
Du kommer säkert att hitta en klänning! Men jag förstår hur du känner det. Alla säger att det är så fantastiakt roligt att köpa sin klänning, men jag håller med om att det är lätt att bli ledsen om man inte är nöjd med sin kropp.
Det är inte kroppen jag är missnöjd med, utan klänningarna och storlekarna :P Men men. I värsta fall får min svärmor sy upp den, fast hon inte hade nån större lust..
Prinsessa
Jag bor i piteå
Samo:
Måste bara berätta att jag var på Hefa brud och fest och provade och det var gudomligt. Svävade på små moln efter jag hade varit där. De hade en hel del i min storlek och hon hade oxå hört att man hade fått betala på Kom in..
På hefa var tanten jttetrevlig och hjälpsam. Det stället kan jag verkligen rekomendera!
Fast det blev såjag beställde min klänning på ebay iaf *skratt* Var billgare där och exakt en sån jag ville ha =)
depecha:
Åh va roligt!!!:D
Själv ska jag ut i djungeln igen i helgen och prova. Men jag tycker att det är rätt kul, ska åka till stockholm med några kompisar och göra en heldag.
Låter skoj! Får man följa med? :P
Annars rekomenderar jag dig ett besök på Hefa brud och fest. Gubben ska iaf hyra sin frack där.. Vill du se klännigen?
Ska pröva o lägga in länken här =)cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&category=63851&item=8130034619
Den, fast i babyrosa och eventuellt utan blommorna. =)
Såg fin ut!
Var ligger Hefa?
Hefa ligger på gamla Uppsala gatan. Hefa brud och fest heter det. Ligger i en villa.