• marrie­dbitch
    Äldre 3 Jul 16:36
    246706 visningar
    137 svar
    137
    246706

    Analsex!??

    Nu är det så att min make gått och tjatat om att vi ska pröva analsex. Jag har faktiskt tänkt att låta honom få pröva det på mig, har hört en del väninnor som faktiskt tycker det är skönt! Någon som har några tips på bra ställningar, tillvägagångssätt etc. Är det någon av er som prövat, vad tyckte ni!?

  • Svar på tråden Analsex!??
  • marrie­dbitch
    Äldre 9 Jul 16:45
    #0

    Nu har jag prövat med killen, och jag måste säga woooow, fick värsta superorgasmen har aldrig varit med om liknande, kändes helt annorlunda mot en vanlig orgasm plus att den höll i sig längre, tappade heller inte lusten direkt efter som jag brukar göra efter en orgasm utan han fick gå o tvätta av den så fortsatte vi sen bara i det vanliga hålet. Så kört hårt på analsex tjejer men ta det lugnt.

  • Cheri
    Äldre 9 Jul 23:40
    #0

    Grattis till din super erfarenhet!

    (tur att han tvättade sig, han gjorde det NOGA hoppas jag ;))

    Kul att du skrev och berättade hur det blev tillslut!

  • Bröllo­pstoki­ig
    Äldre 25 Jul 19:03
    #0

    Jag måste hålla med Cheri, jag tycker att det är otroligt skönt (IBLAND måste jag tillägga) Det var jag som tog initiativet till att ha analsex och min pojkvän var nervös och jätte försiktig, det är väldigt viktigt att vara helt avslappnad annars kan det göra väldigt ont och även att använda glidmedel, annrs kan man få små svidande sprickor som gör ont och blir infekterade. Men det är skönt och en helt annan sorts orgasm...jag har börjat fundera mer och mer på att föra in en dildo vaginalt samtidigt för att göra det ännu skönare...?

  • Antoni­a
    Äldre 26 Jul 02:05
    #0

    Jag tycker faktiskt, konstigt nog kanske

  • Antoni­a
    Äldre 26 Jul 02:08
    #0

    oj råkade skicka iväg det... ja ja... jag tycker att analsex kan vara riktigt upphetsande om det inte går till överdrift. Alltså om man fantiserar lite om det och kanske har det nån gång i bland alltså inte alls ofta, första gången var inte alls skön. Så det tog lång tid innan jag provade igen. Men nu har jag gjort det ett par gånger och om man gör det med rätt person och känner sig bekväm så är det faktiskt riktigt bra, lite *kinky*, men det är kanske därför man tycker att det är lite upphetsande.

    Självklart ska du bara göra det om du själv vill och känner för det, men det kan vara kul att prova om man är försiktig, tar det lugnt och använder glidmedel. Jag har mestadels provat när killen ligger över mig.

    :)

  • pumpa
    Äldre 27 Aug 23:16
    #0

    Som kille säger jag bara: Har provat en gång , ingen höjdare, vi skrek av smärta båda två. Min sträng gick av och hon fick sår i baken. vi blödde som grisar bägge två (rätt komisk syn)

    Det var hennes idé men vi provade bara den gången...

  • Juveli­a
    Äldre 28 Aug 17:25
    #0

    Pumpa, det förstår jag att det måste ha gjort mycket ont, men jag kan inte hjälpa att jag fnissar lite heller, ditt inlägg var festligt, hade jag haft en insändarspalt i en tidning hade du fått honorar för det inlägget ;)

  • Bride2­B..
    Äldre 2 Sep 02:59
    #0

    jag som pumpa skrev fick massa sår i baken.. Den går inte in o så skriker jag bara för att det gör så ont. När han fått in ollonet så dör jag redan där... vi har provat med glidmedel och det hjälper inte!! Har för övrigt problem med avföringen då jag inte går på toa o bli "lättare" varje dag som man borde göra minst 1 gång varje dag!!

    så analsex är USCH för mig nu, NO more.. kanske om 5-10 år men inte mer nu i alla fall!!

  • Xite
    Äldre 2 Sep 10:28
    #0

    Men kära ni...
    Man KAN faktiskt inte bara "bonga in den" sådär!
    Tacka sjutton för att ni får skador.
    Jag hoppas verkligen att folk som inte vet hur man gör börjar ta reda på det innan de försöker.

  • Okänd
    Äldre 2 Sep 21:48
    #0
    Meddelande borttaget
  • Okänd
    Äldre 2 Sep 21:49
    #0
    Meddelande borttaget
  • Okänd
    Äldre 3 Sep 23:31
    #0
    Meddelande borttaget
  • pumpa
    Äldre 6 Sep 01:11
    #0

    HE-HE!! Bonga in den.... Låter allt annat äm ... mjukt?

    Wham Bam liksom :D

  • Lukaz
    Äldre 8 Sep 17:17
    #0

    Analsex kan både vara...

    ...fasansfullt förnedrande, avtändande och smärtsamt

    ...intimt, "busigt" och skönt för båda

    Jag talar av egen erfarenhet. Har varit ihop med några kvinnor som verkligen tyckt om den formen av sex, och ännu fler som velat avstå.
    Allt beror på respekt både för kropp och känslor. Dom skräckexempel på inkontinens och liknande man läser om beror nog alltför ofta på att man i berusat tillstånd försöker penetrera med flaskor, händer och annat man sett i trixfilmade p-rullar. Sådant är vidrigt!

    Rätt utfört mellan två människor som litar på varandra och ger det den förberedelse som behövs är det enligt mig annu intimare (psykologiskt) och skönare (kanske oftare för mannen än kvinnan) än vaginalt samlag.

    Men snälla! Tjata inte på era kvinnor. Vill hon inte alls så finns det massor av annat skönt man kan njuta av.

    /L

  • Äldre 26 Aug 10:52

    Om nån som ska vill han en person som att kunna knulla dig när som helst eller hur som helst

    Ringa mig.

    0735936055

  • Äldre 26 Aug 11:41

    Och detta skriver du på ett bröllopsforum för att..?

  • Okänd
    Äldre 25 Jul 07:29
    Meddelande borttaget
Svar på tråden Analsex!??