otrohet på arbetet / före äktenskapet
Hej!
För många år sedan hade jag på ett mindre företag en så kallad teknisk praktik (jag var 22 år). På arbetsplatsen arbetade sju män och två kvinnor. Den ena kvinnan var äldre och arbetade som sekreterare och den andra yngre (27 eller 28 år) och arbetade som konsult. Jag skulle vara där under sommaren och lära mig mer om teknikens under. Efter några veckor började den yngre kvinnan stöta på mig (hon böjde sig över min axel så hennes bröst nuddade mig etc, etc). Det slutade med att vi hade sex en kväll då övriga gått hem - det var skön sex på konferensbordet, he, he - men det har egentligen inte med saken att göra... Till min förvåning visade det sig några dagar senare, att denna unga kvinna skulle gifta sig. Jag fattade ingenting - hur kunde hon vara otrogen? 1) Hon ville kolla om hon var attraktiv? 2) Hon ville leka lite före äktenskapet? 3) Hon ville nyttja att jag råkar ha stor penis? Ärligt talat vet jag inte vilket som är det rätta svaret - är det någon som kan? Jag har inte träffat henne sedan detta tillfälle, men jag tror inte jag skulle kunna fråga henne om jag hade chansen...