• Hannah81

Träff i Helsingfors?

Hejsan allihopa!
    För er som inte är invigda i våra planer än, kan jag berätta att vi planerar en BT-träff i Helsingfors för finländska brudar (och varför inte andra som vill vara med?). Datum har vi inte diskuterat men på nästa års sida verkar det bli.
    Hittills är vi väl ungefär
    Phoebe
    Nelma
    Blåvit
    Hannah81

Men visst blir vi fler?

Ska vi äta gott på nån mysig restaurang först och göra något annat kul efteråt, vad har ni för idéer?

• Svar på tråden Träff i Helsingfors?
  • råddjuret

Hej hopp!

Då bokar jag bordet från kl 17.30 eftersom det inte kommit några invändningar. Ja, jag tänkte alltså på Vanhas trappa, den är ju lika centralt som Stockas klocka, men inte lika mycket folk som skall träffas där. Passar det här för dig Hanna81 oxå?

Hur är det Kicker och Nelma? Kommer ni? Eller ska jag bara boka bord för 3 pers.?

RWCS är inte nåt "extra" fint, utan helt vanlig restaurang men super trevlig. I klädväg går nog allt; kanske inte verrare, men farkkun eller lite mer uppklätt om man vill. Det beror ju på om man vill ut och festa efteråt eller inte... Själv har jag en kompis polttare på lördag morgon, så kan nog inte vara ute hela natten...

Oj, vad det ska bli skoj att träffas! Ser fram emot fredagen!

Min e-mail är förresten; lintuli@hotmail.com, ni kan ju maila mig så att vi kan byta telefonnummer.

• Hannah81

Det passar mig också. Har en kompis som inte varit inne här så mycket men som gifter sig i juni 2005, tänkte fråga henne om hon oxå är intresserad. Så reservera bord för minst fyra, beroende på Kicker och Nelma. Det gör ju inget om vi har för många platser.

• råddjuret

Nu har jag bokat bord! Hanna81, vad skoj om din kompis vill komma med -the more the merrier! Alla med bara! Vi hörs.

• Kicker

Hej flickor! Jag måste tyvärr backa ur, men inte av ekonomiska skäl som jag trodde! Håll i er nu - jag ska bli mamma! Fick just reda på det, och min sambo kommer hem på fredag. Kan inte vänta tills jag får berätta för honom, jag är sååååå glad!
    Så jag hoppas lite på att vi kanske går ut och äter eller något på tumis på fredag för att fira, hihi.... Hoppas ni förstår!
    Om ni har kul, och bestämmer er för att träffas igen, kanske jag kan komma med nästa gång? Ha det bra!

Kramar från Kicker

• råddjuret

GRATTIS Kicker! Vad skoj!, det är klart att vi fattar att du hellre firar med din sambo än träffar oss okända! Vi kanske kan träffas en annan gång istället. Jätte grattis och lycka till! Vad spännande för er! Ha det så bra!

• phoebe

Grattis x 1000 igen Kicker!!!Jag e såå glad för din skull!!!

Hur känner vi andra igen varandra på fredan?Hur ser ni ut?Vad kommer ni att ha på er?Själv har jag brun-rött lite lockigt hår, som jag nästan alltid har fast. Har troligen svart väska,beiga stövlar,farkkun och en ljusbrun yllejacka med ett ljusröttreflexhjärta.:) Där känner ni igen mej. Ni då?

Ses i övermoron!!

*väntar med spänning*

-phoebe

• Nelma

Hejsan!

GRATTIS till dig, Kicker! hoppas allt går bra i fortsättningen. Tyvärr blir jag också tvungen att backa ur på grund av jobb...det blev klart i kväll att jag inte hittar någon som kan byta tur med mig=( Men jag hoppas att ni andra har en jätterolig kväll, kanske det går att ordna en ny träff senare i vår...

• Kicker

Nelma - kanske du har lust att träffa mig här i Åbo nångång istället? Ta en kaffe ( eller té för min del, får inte dricka så mycket kaffe nu) eller så?

• Kicker

Tack massor alla för gratulationerna förresten!

• Hannah81

Hejsan!

Å jättegrattis på dej, Kicker!

Phoebe, du och jag lär nog ska känna igen varandra. Vi ser typ helt likadana ut.
    Ja har också brun-rött hår (kanske mera brunt?), svart väska, beigea stövlar, blå farkkun, beige rock och till å med ett reflex-hjärta men det är lila... Det här bestämde jag alltså innan jag såg vad du skrivit, och nu är det för sent att byta för jag ska inte sova hemma i natt... =)

Min kompis kommer med, och så kanske en annan brud som gifter sig 16.7.2005.

Hur gör vi med telefonnumren?

Ses imorgon!

• phoebe

Hannah, dedär lät ju nästan lite rolit:)!!!!Intressant!=)
    Skicka du också din kännynummer till Råddjuret mer meil,hoppas hon läser sin mejl ännu före. Eller så kan du skicka till mej, så har nån det ivarjefall. Jag kommer att sitta hela morondan framför datan ungefär.
    Min adress är giina1@luukku.com

• Hannah81

Visst va de så att vi sku ses kl 17? Råddjuret å jag blev lite fundersamma...

• råddjuret

Hej flickor!

Vad skoj det ska bli att träffas imorgon! Jag har fått era mail och Hanna har i alla fall fått mitt sms oxå. Jag hoppas Phobe att du också fått det!

Phoebe; du skrev i mailet till mig att vi ses halv sex, men både Hanna och jag hade förstått att vi träffas kl.17 eftersom ju bordet bokats från 17.30. Hoppas Phoebe du kan komma redan till kl.17! Är det ok? Hör gärna av dig. Jag mailar för säkerhets skull min kännynummer om du inte fått mitt sms.

Ni kommer först och främst att känna igen mig på min längd jag är nämligen bara 152cm! Jag kommer att ha svart jacka, vit pipo och blåa farkkun.

H.Linda

• phoebe

Jaa,nu när jag börjar fundera så var det väl så. Har själv ställt in mej på att det var 17.30, men det var väl till den tiden bordet är reserverat. Passar nog för mej att komma till kl17 också.

• phoebe

Hade int alls kollat min telefon..Jodå, jag har fått din tekstare..Då ses vi kl17!:)

• phoebe

Men nåt meil har jag däremot inte fått..men det gör ju inget eftersom jag redan fick din nummer..

• råddjuret

Okej! Bra då ses vi kl.17! (jag fick just först ivägskickat mailet till din "skoladress" så nu har du säkert fått det mailet också...) Lite sista minutens panik är alltid bra... Sov gott!

Svar på tråden Träff i Helsingfors?