• Hannah81

Träff i Helsingfors?

Hejsan allihopa!
    För er som inte är invigda i våra planer än, kan jag berätta att vi planerar en BT-träff i Helsingfors för finländska brudar (och varför inte andra som vill vara med?). Datum har vi inte diskuterat men på nästa års sida verkar det bli.
    Hittills är vi väl ungefär
    Phoebe
    Nelma
    Blåvit
    Hannah81

Men visst blir vi fler?

Ska vi äta gott på nån mysig restaurang först och göra något annat kul efteråt, vad har ni för idéer?

• Svar på tråden Träff i Helsingfors?
  • råddjuret

Hej flickor!

Ja, Grande Grill ligger bredvid (vägg i vägg med) Santa Fe. RWCS står väl egentligen för Remember Will Chamberlain Slam (eller nåt i den stilen), han är väl nån koriskändis, men stället har inget med sport att göra... Ägarna och hela personalen är finlandsvenska, så det är verkligt kiva där! Mitt andra vardagsrum s.a.s. hi,hi! Lokalen i sig påminner lite om Åbos Teini om ni har varit där... Kruxet är väl då att det inte ligger mitt i centrum, utan på Fabriksgatan i Eira. Men vi kan ju träffas i stan först och sen fara dit tillsammans så behöver ingen vara orolig för att inte hitta. Eller vad vet jag? Ni kanske känner till de kvarteren lika bra som innerstan...

• Kicker

Hjälp hjälp! Jag vill ju också vara med! Här är man borta lite på en vecka från BT och så missar man genast massor!!

• råddjuret

Kicker; vad skoj att du också kommer! Vi har alltså preliminärt bestämt träff den 23.januari. Passar det för dig med?

• Kicker

Ja, det borde nog passa. Åtminstone har jag inget bokat tillsvidare för den dagen, så månne inte det ska gå bra. Ska bli jättekul! Jag har tidigare försökt få till en BT-träff för finländare, men ingen nappade på förslaget då.

• Förlovad

Alla släktingar bor kvar i Vasa. Bodde där när jag var mindre. Nu bor jag i Nacka men är "hemma" minst två gånger per år.

• Förlovad

Blåvit 14/8-04:

Föregående var till dig..sorry..slant

• Vasatjej

Hejsan!
    Kul med andra finländare oxå...
    Jag bor i Vasa och därför tror jag inte att jag kan vara med på träffen i Helsingfors, men om det finns många österbottningar här kunde vi ju ordna vår egen träff i Vasa?

• Hannah81

Gänget just nu:

Phoebe
    Nelma
    Blåvit
    Hannah81, Borgå, 22, juli 2005
    Råddjuret
    Förlovad
    Kicker

Teini i Åbo är ju i alla fall ett jättemysigt ställe, så RWCS går riktigt bra för mig i alla fall. Kan ni alla ännu säga varifrån ni är, hur gamla och när ni gifter er. Ni kan ju copy-pastea listan på deltagare och fylla i era egna uppgifter. Så vet vi ungefär vem vi är... =)

• Kicker

Fyller på listan...
    Phoebe
    Nelma
    Blåvit
    Hannah81, Borgå, 22, juli 2005
    Råddjuret
    Förlovad
    Kicker, Åbo, 24, inga bröllopsplaner

• Förlovad

Förlovad fyller i:

Phoebe