• Hannah81

Träff i Helsingfors?

Hejsan allihopa!
    För er som inte är invigda i våra planer än, kan jag berätta att vi planerar en BT-träff i Helsingfors för finländska brudar (och varför inte andra som vill vara med?). Datum har vi inte diskuterat men på nästa års sida verkar det bli.
    Hittills är vi väl ungefär
    Phoebe
    Nelma
    Blåvit
    Hannah81

Men visst blir vi fler?

Ska vi äta gott på nån mysig restaurang först och göra något annat kul efteråt, vad har ni för idéer?

• Svar på tråden Träff i Helsingfors?
  • Blåvit 14/8-04

Vad snabba ni är att ordna! :) Fredag 23.1, jag ska se om min fästman är villig att följa med mig till Helsingfors en helg. Vi har faktiskt tänkt åka nån gång i vår, så det är inte omöjligt att jag kommer. Eventuellt kommer jag att ha nån omtenta den 24.1, isf kan jag inte komma. Men vi får se!
    Jag är 82:a förresten.

• Hannah81

Ja, förresten... Ska vi vara bara vi brudar eller ska fästmän/äkta män också vara med? Vad har era partners för inställning till det hela?

• Blåvit 14/8-04

Min fästman tänker då absolut inte komma på nån BT-träff!

• phoebe

Det vill inte min heller..roligare dessutom att vara bara tjejer!

• Hannah81

Fint, då tar vi det bara vi tjejer... Har ni nån favvorestaurang som ni skulle vilja till?

• phoebe

Jag har ivarjefall ingen extrafavorit..är så sällan ute och äta, men blir festat desto oftare ;)

• Förlovad

Hej hej jag är född -80
    Får jag fråga om det är några som är finladssvenskar av er på träffen?
    Min finska är inte den bästa hi hi..

• phoebe

Förlovad, Vi e alla finlandssvenskar här..annars skulle vi knappast hålla till här på BT o skriva på svenska..tror jag ;) Så kom med ifall du bor i närheten..eller annars också om det passar

• råddjuret

Den 23.01 borde nog passa bra för mig med. Är det nån speciell sorts restaurang ni skulle vilja gå till? Vilken sorts mat vill ni ha? Skall vi boka nåt på förhand eller ska vi bara träffas på stan och sen se vart vi vill gå?

Jag tycker också att vi ska vara bara vi tjejer, jag tror det blir roligare så

Svar på tråden Träff i Helsingfors?