• Hannah81

Träff i Helsingfors?

Hejsan allihopa!
    För er som inte är invigda i våra planer än, kan jag berätta att vi planerar en BT-träff i Helsingfors för finländska brudar (och varför inte andra som vill vara med?). Datum har vi inte diskuterat men på nästa års sida verkar det bli.
    Hittills är vi väl ungefär
    Phoebe
    Nelma
    Blåvit
    Hannah81

Men visst blir vi fler?

Ska vi äta gott på nån mysig restaurang först och göra något annat kul efteråt, vad har ni för idéer?

• Svar på tråden Träff i Helsingfors?
  • Hannah81

Jag är med!
    Ska vi bestämma klockslag och plats snart?
    Surfar ni förresten runt på www.naimisiin.info oxå? Det är träff med dem den 17.1 i Kervo, om nån är intresserad av det oxå. Inte råkar någon ha en egen dagbok där?

• phoebe

Jag har nångång varit inne på naimisiininfo men inte desto mer. Så har ingen dagbok där. Ska du Hannah på den träffen också?HUR har ni valt att träffas i Kervo om jag får fråga?

• Hannah81

Det blir Kervo eftersom det är Nyland som ska träffas. Helsingfors har så många träffar och de är så väldigt många på de träffarna. Nu blir det alltså öst-, väst- och mellannyland som träffas. Typ. Även andra är naturligtvis välkomna med.

• Blåvit 14/8-04

Jag måste tyvärr säga att jag inte kommer på träffen! Min fästman har ett sånt jobb där han måste jobba helger, och han kan inte komma ifrån så ofta under helgerna. Och jag vill inte komma till Helsingfors utan honom... Dessutom skulle han inte ha något att göra medan jag är på träff.
    Så det är helt enkelt för långt till Helsingfors för mig just nu!

Hoppas ni inte blir arga nu... *rodnar och skäms lite*
    Men ni kommer säkert att ha det lika trevligt ändå! :)

/b

• Hannah81

Kan alla bekräfta att de är på väg?

Phoebe, Esbo, 23, gift
    Nelma, Åbo, 24, augusti 2004
    Hannah81, Borgå, 22, juli 2005, studerar på PF, färdig i maj. KOMMER!
    Råddjuret, helsingfors, 26 (iik!), aug.-04
    Förlovad,Stockholm(vasabo i hjärtat)23,-05
    Kicker, Åbo, 24, inga bröllopsplaner

• Nelma

Jag kan inte bekräfta förrän på måndag men lovar att höra av mig=)

• Vasatjej

Blåvit - visst bor du oxå i Vasa? Vi kunde kanske ta en träff här istället med alla österbottningar som inte vill åka till Hesa? Finns det andra än vi två?

• Jaana G

Hej! Jag skulle också gärna komma på en träff i Vasa, bara jag vet av det en tid på förhand eftersom jag måste ända från Åbo.

• Vasatjej

Vad kul Jaana G!
    Vi kanske borde starta en ny tråd på detta ämne under Träff i Vasa? Det kan jag göra...vi ses där.

• Blåvit 14/8-04

Jag har skrivit in mig på Vasa-träffen!

Svar på tråden Träff i Helsingfors?