• Hannah81

Träff i Helsingfors?

Hejsan allihopa!
    För er som inte är invigda i våra planer än, kan jag berätta att vi planerar en BT-träff i Helsingfors för finländska brudar (och varför inte andra som vill vara med?). Datum har vi inte diskuterat men på nästa års sida verkar det bli.
    Hittills är vi väl ungefär
    Phoebe
    Nelma
    Blåvit
    Hannah81

Men visst blir vi fler?

Ska vi äta gott på nån mysig restaurang först och göra något annat kul efteråt, vad har ni för idéer?

• Svar på tråden Träff i Helsingfors?
  • phoebe

Phoebe, Esbo, 23, gift, kommer med!
    Nelma, Åbo, 24, augusti 2004
    Hannah81, Borgå, 22, juli 2005, studerar på PF, färdig i maj. KOMMER!
    Råddjuret, helsingfors, 26 (iik!), aug.-04
    Förlovad,Stockholm(vasabo i hjärtat)23,-05
    Kicker, Åbo, 24, inga bröllopsplaner

• Kicker

Råddjuret, helsingfors, 26 (iik!), aug.-04
    Kicker, Åbo, 24, inga bröllopsplaner, kommer!

• Nelma

Hej!

Jag kommer att sluta jobbet först 17.00 så det betyder att jag inte är i Helsingfors förrän 20.00 på kvällen. Vilken tid skulle det bli aktuellt att träffas för er andra, tänkte att jag kan ju dyka upp senare ifall ni vill börja tidigare. Hur är du Kicker på väg till Hesa? kunde vara kul att åka tillbaka till Åbo samtidigt ifall du inte tänker bli i stan över natten. (Tänkte gå på bröllopsmässan på Caribia på lördagen =)

• råddjuret

Råddjuret, helsingfors, 26 (iik!), aug.-04, kommer oxå!
    Kicker, Åbo, 24, inga bröllopsplaner, kommer!

• Kicker

Nelma!
    Jag vet inte riktigt ännu hur jag ska åka till Hfrs. Jag antar att det blir med tåg eller buss. Grejen är den att jag har JÄTTEDÅLIGT med pengar nu, så jag vet inte om jag får det att gå ihop.....
    Hur hade du tänkt åka?

• phoebe

Hejsan!
    Nu är det då bara en vecka kvar!Borde vi då bestämma plats och tid?Hur sku de vara klockan 19?Inte för tidigt och inte för sent eller, har ni andra nåt bättre förslag?Hur blir det då med platsen?Och ska viha treffis nånstana före eller först på restaurangen?Sköter du Råddjuret reserveringen?

-phoebe

• Hannah81

Jag skulle personligen vilja träffas lite tidigare, men 19 är förstås inte omöjligt. Vad säger ni andra?
    Ska vi säga Stockas klocka?

• phoebe

För mej kan vi bra träffas tidigare också eftersom jag har ledigt hela dagen. Tänkte bara på att endel av er kanske jobbar..

Stockas klocka tycker jag inte är en så bra ide eftersom där alltid är så mycket folk, och det kan därför vara en aning svårt att hitta när vi inte känner varandra..

• råddjuret

Hej alla!

En liten sammanfattning; vi är alltså tre säkra; Hannah81, Phoebe och jag, Nelma kommer kanske lite senare och Kicker är osäker. Hoppas ni kan komma! Det skulle vara jätte kiva att träffas.

Själv slutar jag jobbet kl. 16. och är i stan senast kl.17. Ska vi träffas då redan? Man kan ju gå på stan en stund först och sen gå och äta. Fast jag vet att jag brukar vara ganska hungrig genast efter jobbet, så för min del kan vi nog gå och äta då redan. Vad tycker ni? Från vilken tid ska jag boka bordet? Alla var visst överens om restaurangen RWCS?

Ja var ska vi träffas? Hur skulle det vara vid foten av Gamla Studenthusets trappa (alltså vit tre smeder)? Eller är det också för mycket folk där?

Oj, det blev en massa frågor efter varann... Ha det så bra! Vi hörs!

PS. Borde vi byta telefonnummer för säkerhetskull? Så att vi säkert hittar varandra på fredagen!

• phoebe

Hejsan!
    Skall vi beställa bordet till klockan 17.30 då?Det tar ändå en stund att gå dit, och sen är det ändå nån som är försenad..jag känner mej själv:)..Då har vi ivarjefall tid att lära känna varandra!
    Mena du trappan vid Vanha?Det låter isåfall bra, inte lika mycket männskor som vid stocka.
    Annars undra jag hurdant ställe RWCS är, dvs fint eller?Dvs hurdana kläder:)

Telefonnummror sku säkert vara fiffigt att byta, man vet ju aldrig vad som händer på vägen, om man tillexempel tappar bort sej:)

De ska bli sååå spännande...jag fantiserar för mej själv hur ni andra ser ut, förutom dej Kicker förståss..:D

-phoebe

Svar på tråden Träff i Helsingfors?