• ZandraWestberg

    Bröllop 29/6-2013

    Hej!


    Jag är alldeles ny här men jag ska gifta mig med min kärlek den 29/6-2013.


    Finns det fler här??


    Vore kul att följas åt hela vägen fram under alla förberedelser och ideer. :)


     


     

  • Svar på tråden Bröllop 29/6-2013
  • Miss JH

    Nu har jag äntligen blivit färdig att lägga upp bilder i mitt galleri från vårt bröllop. Kan ju inte lägga in bilder i tråden.

  • Miss JH

    Tack JochP! Vi fick se vår film från bröllopet häromdagen. Helt fantastiskt att återuppleva allt igen . Har alla här varit iväg på era bröllopsresor? Eller ska ni?

  • hannijohanna

    Tack Miss JH! :) 

    Ja, vi kom just hem från vår underbara bröllopsresa :) Det blev kryssning i medelhavet på MSC Cruises Splendidia. Otroligt vacker och stor båt där vi hade balkong och en fantastisk hytt! Blev bjudna på en flaska champagne och drink med kaptenen då de viste att de var vår bröllopsresa :D

    Efter kryssningen bodde vi i en lägenhet precis vid havet på franska revieran. Underbart, men tiden gick alldeses för fort ;) Nu har vi iaf en vecka kvar av semestern att njuta här i sverige :)

    Känns som det var evigheter sedan vi gifte oss, men det är ju int äns en månad sedan :)

    Har ni fått era bröllopsbilder ännu?  

  • Miss JH

    Vi har fått både bröllopsfilmen och bröllopsbilder. Kan inte se mej mätt på det haha. Låter som ni hade en underbar bröllopsresa. Vi får vänta lite till på vår då vi inte åker förrän 29/8

  • hannijohanna

    Åh va härligt att kunna kolla på filmer och foton! Hoppas vi också får våra snart :)

    Härligt att ha resan att se fram emot! Vad blir det för resa? 

  • Malaina

    Vi åkte från Boden den 15 juli! Nu är vi i göteborg och har varit i sthlm, på öland och i skåne, vi åker till östersund på onsdag:) Vi valde att bila runt i Sverige på vår bröllopsresa! Kanske blir det en till resa någon gång framöver! Men vi har haft kanonväder hittills och allt är underbart:)

  • Miss JH

    Vi åker till Budapest tors-sönd. Vi ska bo på lyxhotell med utsikt över Donau. Strosa, shoppa och äta och dricka gott.

  • kärlekensbrudpar

    Bilder finns i galleriet, vi hade en toppendag!! Synd att festen inte varar än ;) vill ha på mig klänningen igen :) älskar den

Svar på tråden Bröllop 29/6-2013