TheD skrev 2012-07-29 04:01:03 följande:
Men jag får ändå en känsla av att TS vill känna av oss andra och om då 70/85 skriver nej till något då kanske man kan fundera över hus stor chans är det att ha sånt på bröllopety vid varje kuvert. Vissa saker ska man kanske tänka på sju gånger innan man bestämmer sig.
Här tycker man som själv vill, ja. Vilket man ska göra :) Min kommentar var inte riktat till nu vem som skrev det jag kommenterade utan mer till TS.
och jag hade en känsla av att TS ville veta, som hon skriver i starten.. VAD hade Du tyckt var trevligt. Just detta hade jag tyckt var trevligt. Jag behöver inte fundera.. och varför ska jag tänka sju gånger innan då. Alla andra behöver inte hålla med, men det är inte heller kul att få tråkiga kommnetarer som din. Fine att du inte gillar det, men jag tyckte det var en kul grej :) jag säger inte heller att TS ska ha det. Ska jag vara ärlig så tycker jag personligen att gåvor till gästerna är totalt överflödiga.Tror nog att TS själv kan bilda sig en uppfattning om vad hon vill eller inte vill ha det är upp till var och en. Sen var det inte bara min ide som du dissade direkt det är den inställningen som jag tycker är tråkig, Ibland behöver man TÄNKA sig för mer än sju gånger innan man kommentarar andras inlägg. Varför skriver jag.. vad är syftet... :)