• Chris24

    Orientalisk Bröllop! Del 3

    Här är tråden för oss som ska ha ett libanesiskt, syrianskt, armeniskt eller nåt annat från medelhavet!

    Ideér, hemsidor, förslag, kläder,frågor, tips vad som är välkomna här!

    Alla med en positiv anda och kommentarer är välkomna.

  • Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3
  • mrsya

    Hej tjejer

    Nu har det börjat lugna ner sig kring oss o allt som har med bröllop att göra. Sitter i vår lägenhet och knappar lite..
    Hoppas ni alla har haft det bra? Jag har haft det toppen. Självklart går inte EXAKT ALLT på räls, men det mesta
    Jag ska försöka så fort jag kan att lägga upp bilder från vår härliga dag...

    NI ska jag lägga mig i vår stoooora säng med continentalmadrasser :-P 

  • Alexxxi

    Va kul att höra Meis =) Klart inte allt går som exakt som man vill, men så länge det inte är stora grejer som kollapsar så är det väl ok, hehe =)


     


    Åhh har ni oxå köpt en continentalsäng =) Dem e ju helt underbara!! Vi har en sån nu =) Mir har glömt fråga vad du tycker om din?

  • Mirey

    Meis, mabrouk gumman!! Hoppas ni hade skit kul!! Du måste juh berätta allt!!! Vilket jag inte gjort än hahaha ska lägga in skiten i bloggen idag... bilder bilder bilder!!!

    Alex, har jag oxå continental?? D har jag väl hahaha... jo den e bra men jag älskar juh min gamla... tycker denna e för hög!!! Men d e en vanesak...börjar nog vänja mej. När får ni eran?

  • Alexxxi

    God morgon tjejeeer!!


     


    Mir, haha jaaa jag har för mig den va continental med, madrasserna alltså, haha =P Hade möte när du skrev till mig på msn söt, men jag e inne nu iafl=)

  • Chris24

    Hejhej!

    Oj, ny funktion o allt på forum ser jag? haha, längesen eller vad?

    Grattis Meis! Hoppas det gick alldeles utmärkt på bröllopet och inte för stora saker skedde som skulle vara fel isf, det är över och klart nu, minne för livet =)
    Jag väntar på alla dina bilder på fb iaf! Ville mest gratta dig igen, haha.

    Hoppas det är bra med alla.

  • JG x 2

    Hej tjejer...

    Jag har bara snabbt skummat igenom allt ni skrivit medans jag varit frånvarande. Har hänt en massa som gjort att jag inte haft tid och ork att sitta här... suck... men det värsta är över nu så här är jag igen...

    Hann se att vi numera har några ÄKTA par... Grattis!!

    Hann även se att ngn efterlyste torr is för rök effekter, har det problemet löst sig???

    Kram på er alla tjejer :D

  • Alexxxi

    Heeej Jessica!! Hoppas det inte är tråkiga grejer som hänt...


     


    Jaaaaaaaaaa jag är ff på jakt efter torr is!! Make MY DAY!! =)

  • adinas

    Hej allihop! Jag skulle behöva hjälp, nämligen olika sidor att finna inspiration för dekoration och blommor till lokalen/kyrkan. Någon hemsida eller liknande. Vi kommer ha en dekoratör till bröllopet och han är jätteduktig och har gjort många bröllop. Men vore kul att komma mad egna idéer till honom. Har någon förslag på någon bra hemsida?:)

  • Nada

    Hej. Är det någon som vet hur man får tag på en zaffe grupp till bröllop. Vill så gärna ha det. Tacksam för alla svar!

  • MayDay

    Hej, Är det någon här som har tips på en kurdisk(Kurmanji) DJ? Varken jag eller killen är särskilt insatta i kurdisk musik och vi vill helst inte ha ett band då vi vill att musiken ska vara varierad. Vi vill helst ha en kurdisk DJ som är van med kurdiska fester och som kan känna av situationen lite på bröllopet men även vara insatt i annan sorts engelsk/amerikansk fest och bröllopsmusik då det är ett multikulturellt bröllop. jag har googlat massa utan något resultat, och tänkte att det kanske finns någon här som har något tips, eller tips på hur ni gjorde med eran musik för att göra så många gäster som möjligt glada. Vi kombinerar Kurdiskt/Svenskt/Amerikanskt .

Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3