5000 kr för 1 timmes fotografering-rimligt?
Var och kollade lite på fotografer igår och fick ett pris på 5000 kr av en. Då är det ca 1 h fotografering och 20 bilder i ett album.
Rimligt?
Var och kollade lite på fotografer igår och fick ett pris på 5000 kr av en. Då är det ca 1 h fotografering och 20 bilder i ett album.
Rimligt?
Red Scarlet:
Jag kan bara gratulera er till den absolut bästa bröllopsbilden jag sett hittils. Andra bilden i ditt/ert galleri (den svartvita).
Linda Broström är en av det absolut bästa bröllopsfotografer som jag har sett bilder i från och om jag någong gång gifter mich och har pengarna så blir det definitivt hon som får fotografera...
Red Scarlet skrev 2009-10-14 17:06:06 följande:
Vi har inte riktigt bestämt hur vi ska göra, men har en fotograf som främst fotar repotage för tidningar men gör bröllop vid sidan av. Han tar 2000 kr för 2 timmar. Dock så vet jag inte om det är vad han brukar ta eller om det är ett kompispris då han är vår gamla granne. Tyckte iallafall han sa att det är vad han brukar ta.
tycker oxå att dina bilder är super fina red scharlet. Bland de finaste bildr jag sett. Jag tycker verkligen att der är värt att lägga pengar på fotograf. Bilder är ju det enda man har kvar sen som minne. Förutom vigselringen förstås;)
Red Scarlet skrev 2009-09-30 17:32:16 följande:
Hej
Ville bara tacka dig för att du vi blocket tipsade mig om Lindisima. Vi träffade henne igår och nu är hon bokad. Hon var verkligen jättetrevlig och vi håller tummarna för att våra biler blir fina.
Tack än en gång
Hälsningar Korallbruden
Red Scarlet skrev 2009-10-15 11:16:26 följande:
Så ja! 5000 kr för en timme med en mycket bra fotograf är helt klart värt det i min värld.
lite stavfel på inlägget ovan...
jag har sett hans andra bilder, som då mest är för repotage, och då är han duktig. Han har även fotat för tidningar med inredning osv.. men jag har inte sett några av hans bröllopsfoton än, så dem vill vi ju förstås se också. Annars känns det lite som att man köper grisen i säcken
Red Scarlet skrev 2009-10-15 11:16:26 följande:
Haft sådan sjukt tur med min fotograf.
Han ska vara med redan på morgonen och sent på festen och ta massor med kort, får rättigheterna till alla bilder på skiva.
Han tar även efter kyrka med bara oss.
En hel dag för 3000kr då han ville ha mat, någon öl och sovplats, Verkligen jätte nöjd, tanke på hans är sjukt duktig!