• Tillde

Hur höga klackar ska ni ha???

Ja, vågar ni ha just DE skorna även om de har högre klackar eller kör ni safe på bekväma skor?? Har ni med ombyte att ha framåt kvällen??

Har hittat mina drömskor men det är 10,5cm klack, borde jag skita i dem och köra safe istället? Tänkte ha med balleringaskor tills dansen på kvällen...

Hjäälp, hur ska ni göra? Är jag galen om jag köper dessa skor???

www.have2have.se/product.asp

• Svar på tråden Hur höga klackar ska ni ha???
  • bröllop080719

Jag hade skor med 10-11 cm klack, de var bekvämare än många skor med lägre klack jag har haft så de funkade jättebra hela dan. Bytte dock skor framåt natten när vi hade dansat ett tag. Bild på mina skor finns i mitt galleri.

• Nojse

Jag har funderat på att vara barfota... Billigt, mysigt och inget skoskav! (Fast vi planerar ju iofs att ha ett sommar-utebröllop.)

• MammaMiaa

Jag ska ha 5-6 cm på mina skor de är super sköna. Bild finns i galleriet

• Runa78

Jag skall ha ballerina skor! På så vis slipper jag få ont i mina fötter och kan dansa natten lång.......{#lang_emotions_smile}

• baver

jag fullkommligt struntar i fotont för jag har hittat mina dröm skor

men jag är lite van med fotont så det bekommer mig inte jättemycket haha

• MissieA

Mina ena är 9 cm och de andra är 11 cm Så kör på dem.

• Housefrun

Jag kör också riktigt höga klackar, men har ett par med låg klack för ombyte om det blir outhärdligt.
    Tror mina skor är 11-12 cm klackar på.

• RhjärtaJ

8 cm!! Har köpte ivory-skor och är så glad att jag kom upp lite :)

• Pärlan2009

Det var bland det snyggaste jag har sett! Wow! Vilket märke är det? Jag skulle gärna härma dig!

baver skrev 2009-03-24 20:31:28 följande:
    jag fullkommligt struntar i fotont för jag har hittat mina dröm skor men jag är lite van med fotont så det bekommer mig inte jättemycket haha
  • Linda7608

Kommer att ca5 cm. Kan rekomendera pernillasbrudbutik där du får designa dina egna skor med färg och klackhöjd. har själv skickad efter därifrån väska också,jättefina finns i gallerit

• Birana

Jag tycker att det är snyggt utan klack och det finns riktigt fina skor till bröllop utan klack. Dessutom är jag nästan lika lång som min blivande och då är det bara att kära utan klack. Annars tycker jag att man ska vara både fin men framförallt bekväm på sitt bröllop så man inte har ont eller mår dåligt över något. Att slappna av och inte tänka på¨när man har ont i fötterna är svårt tror jag. Ett tips för att undvika skavsår är att gå in skorna ett par dagar hemma. Det kanske ni har redan tänkt på...

• Snufflan

Mina är 9 cm höga, men jag är van att jobba i högklackat så det kommer gå fin fint.

• igglybuff

Jag kör med 10 cm klack på mina. Men jag är van att gå med så höga klackar plus att jag går in skorna innan för att slippa alltför mycket ont.

• Sonja68

8 cm. Få se hur ont i fötterna jag kommer ha...

• Kajsalisan

Mina är 10 cm.. Men ja, brukar gå i högklackat + att jag tycker det funkar bättre till klänningen eftersom jag är så kort och min bm är så lång..=) Jag tänkte dessutom inte röra mig jättemycket dagen efter om det skulle vara så att fötterna gör för ont. hihi

• vintage

mina är ca 10 cm..skulle inte kännas så festligt med ballerina..

• Goldi

Mina skor jag ska ha ehar väl en 5 cm klack, kan inte ha andra skor för klänningen är upplagd efter skorna...pröva och ha på dig skorna ett par timmar och känn efter.

Svar på tråden Hur höga klackar ska ni ha???