• Tillde

Hur höga klackar ska ni ha???

Ja, vågar ni ha just DE skorna även om de har högre klackar eller kör ni safe på bekväma skor?? Har ni med ombyte att ha framåt kvällen??

Har hittat mina drömskor men det är 10,5cm klack, borde jag skita i dem och köra safe istället? Tänkte ha med balleringaskor tills dansen på kvällen...

Hjäälp, hur ska ni göra? Är jag galen om jag köper dessa skor???

www.have2have.se/product.asp

• Svar på tråden Hur höga klackar ska ni ha???
  • Saggezza

Mina klackar är 9 cm men jag har köpt ett par fina ballerinaskor  som jag kan byta till på kvällen om jag vill då vi ska ha våran middag och fest bland stockar, stenar och sand...

• Fenixx

Du kan ju byta sen efter middagen när festen och dansen drar igång.
    har dem gjort på bröllop jag varit på. är ju ingen idé att du måste gå och ha ont sen hela kvällen.

själv ska jag ha ballerina, så har inte det problmet.

• Hemlig2009

Mina skor har en 5 cm klack (tror jag det stod) och det känns lagom.

Risken med att ha en jättehög klack för att sen byta till ballerina är ju att klänningen måste bli alldeles för lång att dansa i! Och det fulaste som finns tycker jag är för långa klänningar, förstör ju hela fallet på kjolen. Och för kort är ju inte helelr fint...

• mammatill2

Jag ska ha 7 cm klack och sen byta skor på kvällen. Dom har en 6 cm klack men är mina favoritskor så de kan jag ha hela kvällen.
    Har tom provat så att klänningen sitter snyggt i alla fall
    Och de gjorde den inte med ett par skor helt utan klack.

• Tillde

Men gud så svåååårt det ska vara dååå

Har ni handlat på nätet, får man skicka tillbaks om det inte verkar bli som man tänkt sig???

• EhjärtarE

Jag sa ha typ 0,5 cm klack Jag är inte så mycket för klackar, jag kan inte gå i det. Dessutom är det väl ingen som kollar på skorna? Jag kan inte komma på vad bruden haft för skor på något av de bröllop jag varit på. Bara en tanke...

• Vid havet

Fantastiska skor!!
    Som någon annan sa, så blir det nog konstigt m klänningen om du byter från 10 cm till 0 under kvällen. Då måste ju den släpa i marken, trampas på och det vill man ju inte.

Jag älskar högklackat men kommer välja en med lägre klack, kanske tom ballerina typen eftersom vi ska vara på en sjötomt m brygga/gräsmatta/stenar etc.

• Pumpkin

Jag hade 3-4 cm klack, vilket var alldeles lagom. Det var dom skorna jag ville ha, så jag kompromissade inte.

Det är en lång dag, man har allas ögon på sig och man kanske är lite nervös - då ät det skönt att ha nära till marken. Sen ser jag samma problem som alla andra - hur ska du få klänningen att vara lagom lång för både 10 och 0 cm klack?

• ario

jag ska ha 12 cm! min fästman är mkt längre än mig:) Men då ska jag ha platåskor som är bekväma

• ElinPierre

Mina klackar kommer att vara 6 cm- har inte provat dem än (beställt från nätet), men håller tummarna för att jag kan gå in dem såpass att jag kan ha dem hela kvällen- annars blir det barfotadans framåt natten

Har ett par med 5 cm klack som jag ialla fall kan använda en hel dag!

Skulle personligen inte våga köpa så hög klack, eftersom jag inte är helt van att gå med klack, händer inte allt för ofta att jag gör det...

Svar på tråden Hur höga klackar ska ni ha???