• Tillde

Hur höga klackar ska ni ha???

Ja, vågar ni ha just DE skorna även om de har högre klackar eller kör ni safe på bekväma skor?? Har ni med ombyte att ha framåt kvällen??

Har hittat mina drömskor men det är 10,5cm klack, borde jag skita i dem och köra safe istället? Tänkte ha med balleringaskor tills dansen på kvällen...

Hjäälp, hur ska ni göra? Är jag galen om jag köper dessa skor???

www.have2have.se/product.asp

• Svar på tråden Hur höga klackar ska ni ha???
  • Tillde

Hmmm några frågor till till er som har koll, kritvit klänning, inte kan du ha "off-white"färgade skor då eller?? Och kanske är jag dum men är ivory ett märke, en färg eller både och???

• ElinDLB

Jag ska ha 9 cm på mina skor. Slipper få klänningen uppsydd då=P

• Luucie
    Tillde skrev 2009-01-28 12:06:42 följande:
    Hmmm några frågor till till er som har koll, kritvit klänning, inte kan du ha "off-white"färgade skor då eller?? Och kanske är jag dum men är ivory ett märke, en färg eller både och???
    Jag tycker du kan ha off-white eller ivory om du har det någon annanstans också. Alltså om du har flera olika vita nyanser. Kanske vaniljvita rosor i buketten till exempel? Eller ett ivoryband i midjan.

Men inte annars. Då skulle jag hellre välja en helt annan färg på skorna, svart, rosa, rött eller vad som helst.
  • Sarbacane

Skorna var ju hur fina som helst. Kör på dem! Kanske skulle du köpa ett par med lika höga klackar men med platå att byta till, om du vill få en lägre vinkel på foten när kvällen blir till natt...

• Tillde
    Pumpkin skrev 2009-01-28 12:07:51 följande:
    Ivory är en färg
    [/citat]
    Hemlig2009 skrev 2009-01-28 12:09:55 följande:
    [citat]
    OCH ett märke!
    Det var väl det jag trodde, detta har jag funderat på ett tag Tack nu är jag lite klokare!
Svar på tråden Hur höga klackar ska ni ha???