• Tillde

Hur höga klackar ska ni ha???

Ja, vågar ni ha just DE skorna även om de har högre klackar eller kör ni safe på bekväma skor?? Har ni med ombyte att ha framåt kvällen??

Har hittat mina drömskor men det är 10,5cm klack, borde jag skita i dem och köra safe istället? Tänkte ha med balleringaskor tills dansen på kvällen...

Hjäälp, hur ska ni göra? Är jag galen om jag köper dessa skor???

www.have2have.se/product.asp

• Svar på tråden Hur höga klackar ska ni ha???
  • Comfortably numb

jag ska ha ballerinaskor så jag inte blir längre än sambon+ att jag slipper få ont i fossingarna...

• Luucie

Ario, jag sätter in en bild så fort dom kommer hem ...om de är lika snygga i verkligheten, hihi.

Any day now!

• MulleNuh

Idag har jag fått hem mina skor jag beställt från pernillasbrudbutik!! Helt underbart perfekta är dom! Valde med ca 6 cm klack!

• altervattnet

kör ganska låg klack, typ 5-6 cm sedan ska min kompis köpa med ett par ballerina i vitt från NY som jag ska ha som ombyte.

• MolsonCanadian

Vad var det för något då?
    Och vad gör man om de inte passar? Kan man skicka tillbaka?

ElinPierre skrev 2009-01-28 17:37:28 följande:
    Det kinaföretaget jag beställde mina från kan man själv bestämma höjd på klacken. Från jättelåga till rejält höga om jag fattat det rätt!
  • Tillde

Vilka tog du? Lurar på att beställa där med, perfa att kunna bestämma höjd på klacken ju!! Har tyvärr bestämt mig för att de rosa får gå bort, tror inte jqg fixar 10centimeters och vill inte få strul med, som så många påpekat, en för lång klänning när jag byter till ballerina senare under kvällen.

Tack för allt ert engagemang!!!

MulleNuh skrev 2009-01-28 21:04:15 följande:
    Idag har jag fått hem mina skor jag beställt från pernillasbrudbutik!! Helt underbart perfekta är dom! Valde med ca 6 cm klack!
  • ElinPierre

www.duosheng.cn/fen/index1.html
    Det är företaget, men som jag såg här uppe kan man nog välja höjd hos pernillas också!
    Skillanden är dock att duocheng har ONÄNDLIGT med alternativ!

Jag måttbeställde mina skor (511 kr inkl frakt!) så de borde ju passa.. Jag hoppas verkligen det!!

MolsonCanadian skrev 2009-01-28 21:28:52 följande:
    Vad var det för något då?Och vad gör man om de inte passar? Kan man skicka tillbaka?
  • Brud juni 09

Jag har köpt skor idag från Ivory - helt underbara! De har 8 cm klack vilket är högre än jag tänkt mig men de är förvånansvärt go'a att ha på sig och mycket bekvämare än många jag provat med lägre klack.

Svar på tråden Hur höga klackar ska ni ha???