• Tillde

Hur höga klackar ska ni ha???

Ja, vågar ni ha just DE skorna även om de har högre klackar eller kör ni safe på bekväma skor?? Har ni med ombyte att ha framåt kvällen??

Har hittat mina drömskor men det är 10,5cm klack, borde jag skita i dem och köra safe istället? Tänkte ha med balleringaskor tills dansen på kvällen...

Hjäälp, hur ska ni göra? Är jag galen om jag köper dessa skor???

www.have2have.se/product.asp

• Svar på tråden Hur höga klackar ska ni ha???
  • Sååå lurade

Jag har beställt samma skor som pernillasbrudbutik.se har och jag beställde min drömsko men med bara 5cm klack för det är den ideala klackhöjden för mig, Då känns det fortfarande safe.

• ElinPierre

Ivory´s skor är URSNYGGA! Jag har varit helt inställd på ett par från dom, med när jag skulle beställa hade inte Brandos dem i rätt storlek, så nu har jag beställt andra från Kina istället...

• MissieA

Mina skor är 10 cm, och det känns ganska lagom tycker jag. Sen beror det på om du är van att ha högklackade skor eller inte? Om du inte är det kan det bli lite jobbigt, men i värsta fall kan du byta skor eller vila föterna under middagen hehe

Jag är jättevan vid höga skor så jag kör mina hela dagen, eller så byter jag skor men då till ännu högre

• Sååå lurade

En sak förstår jag inte om man ska byta skor, då blir ju klänningen för lång och risken att man förstör den nertill...eller?

• MissieA

Det kan bli så om man går från 10 cm till 3, att skorna är lägre 4-5 cm gör något inte så mkt.

• Lovecats

JAg kom på att vi kommer att befinna oss på gräs under vigseln...Någon som har tips på bra skor till det? Klossklackar, kilklackar, eller ballerinor?

• MolsonCanadian

Jag vill ha så låg klack som möjligt så att jag kan ha roligt. Är ganska svårt att hitta det. Har hittat några helplatta ballerina, men är inte säker på om det blir så snyggt till klänningen. Helst skulle jag vilja ha blå skor, men det verkar svårt det också.

• ElinPierre

Det kinaföretaget jag beställde mina från kan man själv bestämma höjd på klacken. Från jättelåga till rejält höga om jag fattat det rätt!

MolsonCanadian skrev 2009-01-28 17:04:50 följande:
    Jag vill ha så låg klack som möjligt så att jag kan ha roligt. Är ganska svårt att hitta det. Har hittat några helplatta ballerina, men är inte säker på om det blir så snyggt till klänningen. Helst skulle jag vilja ha blå skor, men det verkar svårt det också.
  • ario

hej

vilka skor ska du köpa? har du bild på dem?

jag letar som en galning efter platåskor!

Luucie skrev 2009-01-28 10:44:21 följande:
    Jag har 10 cm med en platå på kanske 2 cm och det gör all skillnad i världen för komfort. Men trots att jag älskar skorna så har jag inte bestämt mig än...Den bekvämaste längden för mig är 7 cm.Om jag tar de höga så kommer jag att byta sen på kvällen...men då har jag en underkjol som sticker ut under klänningen den kommer jag att ta bort nederdelen på så att klänningen passar de nya skorna.Och för mig har det inte så mycket med att göra vad andra ser...ingen som ser underkläderna heller men jag vill vara snygg hela vägen
  • lolca

Jag ska ha så låga klackar som möjligt! Tycker inte om högklackat och kan inte gå i det..

Svar på tråden Hur höga klackar ska ni ha???