• Tillde

Hur höga klackar ska ni ha???

Ja, vågar ni ha just DE skorna även om de har högre klackar eller kör ni safe på bekväma skor?? Har ni med ombyte att ha framåt kvällen??

Har hittat mina drömskor men det är 10,5cm klack, borde jag skita i dem och köra safe istället? Tänkte ha med balleringaskor tills dansen på kvällen...

Hjäälp, hur ska ni göra? Är jag galen om jag köper dessa skor???

www.have2have.se/product.asp

• Svar på tråden Hur höga klackar ska ni ha???
  • N79

Jag hittade ett par fantastiska röda skor när jag var på shoppingresa i Madrid....ett par Dior-skor med cirka 9 cm klack. De var för snygga för att kompromissa och det är rund tå så de är väldigt bekväma = helt ok att ha de hela kvällen!

Kör på de rosa skorna, de var jättefina!

Som många andra har sagt....tänk på klänningens längd när du går från 10 cm klack till ballerina helt utan klack.

• Luucie

Jag har 10 cm med en platå på kanske 2 cm och det gör all skillnad i världen för komfort. Men trots att jag älskar skorna så har jag inte bestämt mig än...Den bekvämaste längden för mig är 7 cm.

Om jag tar de höga så kommer jag att byta sen på kvällen...men då har jag en underkjol som sticker ut under klänningen den kommer jag att ta bort nederdelen på så att klänningen passar de nya skorna.

Och för mig har det inte så mycket med att göra vad andra ser...ingen som ser underkläderna heller men jag vill vara snygg hela vägen

• Luucie

Tillde: Skorna är dösnygga! Köp dem!!!!!!!!!!!!!!!

• Humlan66

Jag kommer nog ( har inte beställt ännu ) ha en klack på minst 8 cm älskar nämligen höga klackar,,men kanske köper ett par skor jag kan byta till på kvällen om det blir jobbigt

Glöm inte att gå in dina nya skor innan du slipper skavsår å dyl ;)

• momi boki

ja kör max5-7 cm man ska ju orka ha de på sig en hel dag och kunn adansa o röra sig =)

• Tillde

Men jag veeeeeet Fast 10,5cm är nog för högt även om jag är en modig tjej så kanske jag inte är SÅ modig trots allt

Luucie skrev 2009-01-28 10:45:45 följande:
    Tillde: Skorna är dösnygga! Köp dem!!!!!!!!!!!!!!!
    [/citat]

Håller med er kloka som säger att jag inte kan ha först 10cm och sen 0cm, därför skulle det få vara ballerina med lite klack men givetvis får jag prova isåfall... Klänningen kommer här i veckan, kanske blir lite klokare då!
    Humlan66 skrev 2009-01-28 11:05:10 följande:
    [citat]
    Ville bara tipsa om dessa jag såg www.have2have.se/product.asp BILLIGA och söta
    Jättefina men nästan lika höga klackar så då kan jag ju likagärna ha mina drömskor med 10cm
  • Helga Kallin

Min klänning kommer vara lång...så jag skall ha ett par med inte hög klack så jag kan dansa och njuta av min kväll skorna kommer knapt synas ändå!!!

• Luucie

Humlan 66: De var jättesöta! Jag skulle gärna vilja ha ett av varje par på have2have! Löjligt många snygga skor och stövlar!!!!!
    Tror du att man kan färga de som du valt?

• Livsvinst

Ursnygga och bra pris!

/ Joanna

Svar på tråden Hur höga klackar ska ni ha???