• Nickan, juli 2003

Göteborgsbrudar - dags för träff igen???

Tjejer!!!

Är det inte dags att träffas snart igen?? Förra året satt vi en underbart solig eftermiddag i Slottskogen och fikade. Det var så trevligt. Ska vi göra samma sak i år?? Vad sägs om ett par veckor eller så?? Bör vara innan midsommar, eller hur??

Mmmmmm, sitter och lyssnar på Dirty Dancingsoundtracket. Fanken vilken bra CD! Dessutom såg jag slutet på filmen ikväll. Vad kär jag var i Patrick Swayze..*s*

Vad sägs om mitt förslag??

/Nickan

• Svar på tråden Göteborgsbrudar - dags för träff igen???
  • after eight

Jag vill bara dela med mig av min sambos underbara kommentar när han hörde att jag skulle träffa er: "Är det bara för tjejer,eller får man följa med?"

Jag sa att det bara kommer att vara tjejer med. Han var visst lite nyfiken på hur långt ni har kommit med planeringen.

Han är så söt, min älskling!

• JennyToo

Min sambo har sagt samma sak! Vi kanske skulle organisera en par-träff nån gång med...

• after eight

JennyToo, det vore kul. Så kan vi stilla deras nyfikenhet.

• Hanna 15/5-04

Utsikterna för att det blir picknick och inte rökigt café är goda! JIPPIIIII!!!

Jag har - som någon annan här - också funderat på hur vi känner igen varandra. Men det borde ge sig när det står picknickpackade tjejer utspridda runt Linnéplatsen

• Ellte

Jag känner igen mig! Och Hanna! Och Ankan! Och JennyToo! Och Nickan! Och GiftAnna! :D

Men annars brukar det gå bra ändå...

• Ankmor

Hur känner vi igen varann... tja, titta efter en ring med tjejer som ser förvirrade och lyckliga ut. Oftast brukar det synas var BT-gänget står!!

Nu hoppas vi på fiiiiiiiint väder, helst sådant som vi hade förra året!

• Barlinds

Äsch! Jag struntar i att baka tårtbotten idag och kommer jag också! Ingen känner igen mig och jag känner inte igen er, men jag kommer att ta med mig min golden retriever dit. Så ni kanske kan påkalla min uppmärksamhet när jag ser för bortkommen ut!

• Ellte

Oj Barlinds... Jag råkar veta att Hanna är väldigt allergisk mot hundar så hon kommer inte kunna vara med om hunden kommer :( Om du KAN lämna honom/henne hemma så skulle det vara väldigt uppskattat av både mig och henne!

• Barlinds

Då kan jag inte komma, har ingen hundvakt och hon har varit ensam hela dagen. Så ni får väl ha det så skoj!

(Vi ska ju trots allt vara utomhus och är hundar ett så stort problem så ska ni nog inte vara i slottskogen...)

• Gift Anna

Hej var det 18.00 eller 18.30

• Ellte
    Det är ju jättesynd... Problemet är såklart inte hundar på håll utan hundar nära och att folk klappar den och så (för det kan man ju inte låta bli ;)) och då blir det jobbigt Kan du inte ta en tur med vovven och komma sen? Det skulle ju vara tråkigt om inte DU kan komma!
  • Barlinds

Ingen hund= Ingen jag. Tyvärr...

Men ni får ha det så skoj i alla fall!

• Ellte

Jisses...nu blev jag ju så engagerad i hunden och att få Barlinds att komma att jag glömde säga att min buss kommer in till Linnépl. först 18.35 så jag blir en femma försenad...

• Ellte

Barlinds: Usch vad tråkigt! Nästa gång hoppas vi på då!

• KUS

En annan var ju där o letade efter er ;)

Får bli en annan gång Ellte, höjer du volymen då?

Har ni ingen rapport att erlägga idag???

• Ellte

Jag skäms ihjäl KUS! Jag HAR min mobil på högsta volym jämt och lyckades ändå missa dina samtal :(

Jag vill dock gärna höra om din bussfärd! :D

Vi hade mysigt...fikade, tjötade, tittade på bilder, tjötade...Ja du vet :) Tyvärr ballade vädret ur så alla blev frusna och ville gå hem...men men...Det är ju svensk sommar vi har :)

• KUS

Bussfärden ja:
    Först kom chauffören 6 minuter försent. Sen kunde han inte stänga dörrarna, stängde han framdörrarna öppnades bakdörrarna och stängde han bakdörrarna öppnades den ena mittdörren...

Sen gick han och hämtade en tidtabell för han kunde inte vägen han skulle köra.

11 minuter försent kom vi iväg, i hoppandes rivfart... Då sa han i högtalarna att han hade bytt tur 4ggr och att det var så stressande och att vi inte fick skratta åt honom...

Sen körde han fel o vi fick ta ett varv i rondellen tbx igen. Till slut gick en passagerare fram och visade honom vägen :D

Helskumt.

Var satt ni???

• Ellte

*gapskrattar*
    Den turen skulle man varit med på :D

Vi satt mitt på stora gräsmattan...jämte en möhippa med staffli och konstnärsrock :)

• KUS

henne såg jag när de kom, skulle ha förföljt dem....

Ni satt inte precis nedanför tropikhuset??? Med ca tre barvagnar?

Svar på tråden Göteborgsbrudar - dags för träff igen???