• Nickan, juli 2003

Göteborgsbrudar - dags för träff igen???

Tjejer!!!

Är det inte dags att träffas snart igen?? Förra året satt vi en underbart solig eftermiddag i Slottskogen och fikade. Det var så trevligt. Ska vi göra samma sak i år?? Vad sägs om ett par veckor eller så?? Bör vara innan midsommar, eller hur??

Mmmmmm, sitter och lyssnar på Dirty Dancingsoundtracket. Fanken vilken bra CD! Dessutom såg jag slutet på filmen ikväll. Vad kär jag var i Patrick Swayze..*s*

Vad sägs om mitt förslag??

/Nickan

• Svar på tråden Göteborgsbrudar - dags för träff igen???
  • AnnaAnna

camilla/henrik - det råkar inte vara så att ditt efternamn börjar på A och du läst natur på Lundby och är född -78?

• camilla / henrik

AnnaAnna, nej så ung är jag tyvärr inte! Fel person! // Camilla K

• Hanna 15/5-04

Camilla, synd att inte du kan vara med!

Vi får se till att träffas en annan gång, vi siktar ju på samma bröllopsdatum! Det vore kul att följas åt i planeringen.

• Ankmor

Visst, skall bara kolla av med syrran eller mamma om jag kan sova hos någon av dem... hehehe

• myrantennen

Biba och Kus och alla andra
    Självklart kan alla komma, med eller utan barn.

Vad bra att vi bestämt oss nu. Alla tar med eget, Vi träffas vid Linnékiosken 18.30 och om det regnar bestämmer vi på plats vart vi tar vägen. Ska bli kul att se er igen och även träffa "nya".

• kaskar

Hej alla....höll på att missa tråden!
    Kul, jag ska nog kunna denna dagen, onsdag 18/6 vid Linnékiosken 18.30.

Har aldrig varit med förr så det ska bli jätte roligt att vara med som "ny"!!

• 14juni

Hej! Den 18:e är jag på smekmånad på Samos, så jag kan tyvärr inte komma. Litar till att det blir fler träffar :)

• Guldfisk

Kul! 18: passar mig ockxå. Ska man ta med sig egen picknickmat eller? Hur gjorde ni förra året? Någon som vet?

Svar på tråden Göteborgsbrudar - dags för träff igen???