• Nickan, juli 2003

Göteborgsbrudar - dags för träff igen???

Tjejer!!!

Är det inte dags att träffas snart igen?? Förra året satt vi en underbart solig eftermiddag i Slottskogen och fikade. Det var så trevligt. Ska vi göra samma sak i år?? Vad sägs om ett par veckor eller så?? Bör vara innan midsommar, eller hur??

Mmmmmm, sitter och lyssnar på Dirty Dancingsoundtracket. Fanken vilken bra CD! Dessutom såg jag slutet på filmen ikväll. Vad kär jag var i Patrick Swayze..*s*

Vad sägs om mitt förslag??

/Nickan

• Svar på tråden Göteborgsbrudar - dags för träff igen???
  • Nickan, juli 2003

Eller????? Vad säger ni??

• Gift Anna

Nickan, det låter jättetrevligt,får man komma om man redan gift sig?
    Vore kul om vi blev ett blandat gäng,det vill säga ,de som ska gifta sig och de som har gift sig!
    Kramar Anna

• Valerie

Jag hänger med, gärna innan midsommar!! Missade ju förra gången. Men jag kan inte på helgerna framöver...kanske en sen vardagseftermiddag?

• Krusbär

Jag vill också gärna komma, om jag är i stan den dagen det gäller... Ska gifta mig nästa sommar...

• Frykestig

Jag är alldeles ny här på torget, men vill gärna följa med på en träff. Skall gifta mig nästa sommar!

• camilla / henrik

Hej!
    Jag är också intresserad - gifter mig också nästa år.

Nickan - Förslag på datum, tid och plats?

/Camilla

• Lejonet

Hej!
    Jag fick förhinder förra gången men gör gärna ett nytt försök.

• 14juni

Hej Nickan! Bra initiativ! Jag har bara två veckor kvar nu tills det smäller...yikes! :) Helt otroligt nervös börjar jag bli, men ska försöka förtränga det in i det sista :) När är din stora dag? Och jag har fortfarande inte hittat några skor...och slöjorna är så dyra...puh... :)

• Nickan, juli 2003

Själv gifter jag mig om fem veckor, den 5:e juli. LÄngtar och räknar ner.

För mig fungerar eftermiddagar bra, om det är efter den 17:e juni. Då går jag på semester nämligen. Annars tänkte jag föreslå helgen innan midsommar, 14-15/6?? Vad säger ni andra??? Jag tycker att en picknick i Slottskogen vore trevligt. Behövs ju bra väder bara.

/Nickan

• marjuttan

Är man bjuden trots att man är gift;)?!

Svar på tråden Göteborgsbrudar - dags för träff igen???