• Nickan, juli 2003

Göteborgsbrudar - dags för träff igen???

Tjejer!!!

Är det inte dags att träffas snart igen?? Förra året satt vi en underbart solig eftermiddag i Slottskogen och fikade. Det var så trevligt. Ska vi göra samma sak i år?? Vad sägs om ett par veckor eller så?? Bör vara innan midsommar, eller hur??

Mmmmmm, sitter och lyssnar på Dirty Dancingsoundtracket. Fanken vilken bra CD! Dessutom såg jag slutet på filmen ikväll. Vad kär jag var i Patrick Swayze..*s*

Vad sägs om mitt förslag??

/Nickan

• Svar på tråden Göteborgsbrudar - dags för träff igen???
  • Hanna 15/5-04

Ja, man tar med sig egen picknick!

Hur de gjorde förra året har jag ingen aaaaning om, men det känns ganska irrelevant.

• JennyToo

Oj, har helt missat den här tråden, men jag kommer definitivt!!!! Jag missade ju tyvärr senaste träffen, så det ska bli kul att träffa alla igen!

• camilla / henrik

Hej alla picknickare!
    Min sambos födelsedag den 18:e måste troligen firas en annan dag, så jag kan förhoppningsvis vara med på onsdag! Vi ses då!

• Ankmor

Jenny!!! Kul att du också kommer!! Jag har fortfarande inga hinder ... "ta i trä"...

• Tesan

Hmmm. Är denna träff bara till för dom som är gifta? Jag är inte ens förlovad.

• Ellte

Självklart inte Tesan! Det är en salig mix av gifta och ogifta... Välkommen!

• 2003-08-02

Här kommer en till som vill vara med. Träffa nya vänner i samma sitution äör alltid roligt. Någon gång måste vara den första

• Tesan

Okej! Vilka kommer då? Och vad är det för ålder på er? Om jag får fråga? Vill inte känna mig som en liten i sällskapet!

• Gift Anna

Hej!

Jag har inte besökt BT på en vecka,puuhh!!!
    Kul att det blir BT-träff,som det ser ut nu är det inte helt omöjligt för mig att komma,om jag får förstås? *ler*

Ankan,Ellte,och JennyToo,va kul att träffa er igen,+Nickan,myrantennen,och Guldfisk!ska naturligtvis bli trevligt att träffa er andra oxå!

• 14juni

Hej allihopa! Detta blir förmodligen mitt sista inlägg här som ogift. Klockan är 08.53 och kl 17.00 gifter jag mig! Hade tänkt försöka sova längre, men det är lite svårt att somna om när man väl vaknat! Nåväl. Ville bara önska er en trevlig brudträff! Ska surfa här ifrån nu innan jag läser om något som jag glömt att fixa :)

Svar på tråden Göteborgsbrudar - dags för träff igen???