• Nickan, juli 2003

Göteborgsbrudar - dags för träff igen???

Tjejer!!!

Är det inte dags att träffas snart igen?? Förra året satt vi en underbart solig eftermiddag i Slottskogen och fikade. Det var så trevligt. Ska vi göra samma sak i år?? Vad sägs om ett par veckor eller så?? Bör vara innan midsommar, eller hur??

Mmmmmm, sitter och lyssnar på Dirty Dancingsoundtracket. Fanken vilken bra CD! Dessutom såg jag slutet på filmen ikväll. Vad kär jag var i Patrick Swayze..*s*

Vad sägs om mitt förslag??

/Nickan

• Svar på tråden Göteborgsbrudar - dags för träff igen???
  • Hanna 15/5-04

Det verkar bli fint väder!

• biba

hej alohopa,

tyvärr kan jag inte komma. jag såg framemot detta men vi har bestämd en tid med våran präst den onsdag kl 18h och då hinner jag inte. det var synd.
    jag hoppas att ni har det trevligt i alla fall.
    kan jag kan komma nästa gång.
    kram på alla.

• Hanna 15/5-04

Det verkar som att vi blir ett tiotal. Kul!

• KUS

Kan man boka en öppen biljett?
    Jag har ingen aning om när jag kan komma från jobbet imorgon... Om jag missar samlingen, vart går ni? Eller kan jag söka mig efter ljudet kanske...

Barnen är borta så det blir jag allena.

• Valentin

Va Synd att man inte va i stan den 18. Har ju flyttat till fjällbacka och det är lite långt att åka. Hoppas ni får sköj tjejer.....

• Alexa

Har ni bestämt var ni skall gå ännu??
    Hade varit kul å hänga med en sväng men slutar inte förrän 19.00... :(

• Valerie

Kommer inte, har kört ihop sig lite..bröllopet är nästa vecka och trots all planering hinner jag inte.. Ha det så trevligt.

• after eight

Får jag också boka en öppen biljett? :) Jag ska ut på klänningsjakt med min tärna,på Linnégatan,så jag är ju i närheten. Om jag hinner och orkar kommer jag gärna. Hur känner jag igen er?

• JennyToo

Ser fram mot imorgon, ska försöka komma ihåg att ta med kort från min kusins bröllop (som ju oxå varit med på ett par träffar), så ni får se hur fina de var!
    Vi ses!!!

Svar på tråden Göteborgsbrudar - dags för träff igen???