• Nickan, juli 2003

Göteborgsbrudar - dags för träff igen???

Tjejer!!!

Är det inte dags att träffas snart igen?? Förra året satt vi en underbart solig eftermiddag i Slottskogen och fikade. Det var så trevligt. Ska vi göra samma sak i år?? Vad sägs om ett par veckor eller så?? Bör vara innan midsommar, eller hur??

Mmmmmm, sitter och lyssnar på Dirty Dancingsoundtracket. Fanken vilken bra CD! Dessutom såg jag slutet på filmen ikväll. Vad kär jag var i Patrick Swayze..*s*

Vad sägs om mitt förslag??

/Nickan

• Svar på tråden Göteborgsbrudar - dags för träff igen???
  • myrantennen

Nickan
    Inte den fjortonde. Då gifter sig ju 14:e juni! Och jag är också på ett bröllop.

Marjuttan
    Självklart kan du komma om du är gift. Jag gifte mig den 1:a mars och tänker också komma om jag inte jobbar då.

De brudträffar jag varit på har inte bara handlat om bröllop. Det är kul att träffas och bara snacka allt möjligt och ha mysigt ihop också.

• 14juni

Jag kommer gärna med på en brudträff, men om de flesta kan den 14 juni, så behöver ni inte ta hänsyn till mig!

• camilla / henrik

Kan tyvärr inte heller helgen den 14:e.

Hur har alla det en vardagkväll i veckan efter? Ex. torsdag 19:e?

Camilla

• Valerie

Jag vill gärna komma, men kan tyvärr inte den 19:e. Kanske den 18:e? Är också borta den 14:e. Nu blev det många datum

Hittar ni ett datum som passar de flesta så kan jag kanske komma med senare i sommar eller höst, när jag gift mig!!!(bara några veckor kvar)
    Vill inte strula till det för er.
    Vore trevligt att ses nu när man "hängt" här ett tag.

• Ankmor

Närsomhelst fredag, lördag och söndag eftermiddag... Nästa gång skall jag verkligen försöka komma, har ju missat de senaste gångerna....

• Nickan, juli 2003

Torsdag den 19:e, dagen innan midsommarafton?? Är det bra???

/Nickan

• Ellte

Jag vill gärna vara med om jag får... Tyvärr passar inte torsdagar mig nåt vidare (VV ;))

Jag föreslår helt glatt ett helt nytt datum. Vad sägs om 13/6 vid...19 eller så... Trevligt med helg tycker jag så man kan ta sig en öl i det gröna ;) ..åsså kan ju Ankan vara med :)

Annars kan jag även 14,15,17 o 18 :)

• Hanna 15/5-04

Jag vill också vara med, men kan inte heller torsdagar.

Den 13/6 låter bra, tycker jag

Picknick är ALLTID trevligt!

Jag kan den 14, 15, 17 och 18 också

• Nickan, juli 2003

13/6 passar inte så bra för mig. Men ni kanske måste hoppa över mig i så fall...

• myrantennen

Nej, Nickan. Det var du som startade tråden så du måste ju vara med förstår du väl!

Den 18/6 verkar passa de flesta. Ska vi säga det? Vi kan ju ta en helg lite senare så att Ankan kan vara med också.

Picknick i Slottskogen och om det regnar tar vi oss till ett cafe´. Cad sägs om det? Vi kan träffas vid kiosken Linnéplatsen klockan 17.00 (antar att folk jobbar till fyra- i alla fall jag)

Låter det ok?

Svar på tråden Göteborgsbrudar - dags för träff igen???